LPP планує відкрити 10 нових магазинів в Україні в 2018 році

LPP планує відкрити 10 нових магазинів в Україні в 2018 році

14.02.2018 03:31
  569
Ukrainian Retail Association

Польський рітейл-оператор LPP Group, керуючий брендами Reserved, Cropp, House, Mohito і Sinsay, має намір в 2018 році відкрити в Україні 10 нових магазинів загальною площею близько 12 тис. кв. м, збільшивши мережу до 98 торговельних точок.

Про це повідомляє агенція Інтерфакс-Україна з посиланням на прес-секретаря LРP Клаудію Скорлутовську.

«Минулий рік був дуже інтенсивним для розвитку мережі LРP в Україні. За останні 12 місяців ми відкрили 16 нових магазинів в цій країні загальною площею 12 тис. кв. м. Таким чином, до кінця 2017 року наша мережа в Україні зросла до 88 магазинів всіх п’яти брендів, загальна площа яких склала 49 тис. кв. м», – повідомила Клаудія Скорлутовська.

За її словами, компанія дуже задоволена результатами продажів в українських магазинах LPP в минулому році, що «дало великий імпульс для подальшого розширення мережі в Україні».

«Український ринок характеризується значним потенціалом продажів. Ключовим аспектом тут є майже 50 млн населення. Це один з найбільших ринків, на яких присутні бренди LРP… В рамках розвитку мережі плануємо відкрити в Україні 10 магазинів (в 2018 році – ІФ): три магазини бренду Reserved, два – Cropp, п’ять – Sinsay. Це дозволить збільшити торговельні площі мережі до 61 тис. кв. м», – зазначила Скорлутовська.

У той же час, за її словами, LРP довелося відкласти плани по запуску онлайн-продажів в Україні в 2017 році у зв’язку з труднощами, що виникли при митному оформленні посилок і при поверненні товарів покупцем, проте рітейлер зараз активно працює над адаптацією IT-систем до специфіки українського ринку.

Довідка. LРP S.A. створена в 1995 році. Перший магазин (Reserved) відкрила в 2000 році. Виробництво товарів для LРP SA Capital Group базується в основному в Китаї, де компанія в 2015 році закупила близько 60% товару, в інших азіатських країнах – близько 30%. Крім того, LРP закупила товари турецького (близько 5%) і польського (близько 2%) виробництва.

Станом на лютий 2018 року компанія управляє більш ніж 1,7 тис. магазинами в 18 країнах Центральної та Східної Європи, Близького Сходу. Загальна площа всіх магазинів LРP в світі на кінець 2016 року становила 921 тис. кв. м.

В Україні мережі LРP розвиває дочірнє підприємство «ЛПП Україна». Перший магазин рітейлера в країні відкрився в 2003 році. В 2016 році LPP наростила доходи від продажів в Україні майже на 20% – до PLN225,55 млн (близько $55,19 млн).

Джерело: Інтерфакс-Україна

Читайте також –

Польська LPP відкриває перший мультибрендовий сток в Україні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку