Лілія Зубарєва призначена директором з маркетингу БФК Gulliver

Лілія Зубарєва призначена директором з маркетингу БФК Gulliver

23.01.2017 09:23
  510
Виктор Нагорский

З 23 січня до керуючої команди багатофункціонального комплексу Gulliver приєдналася Лілія Зубарєва, очоливши напрям маркетингу і реклами.

Як повыдомили RAU в прес-службi компанії, Лілія буде відповідати за реалізацію маркетингової стратегії багатофункціонального центру Gulliver, спрямованої на підвищення цільового потоку, збільшення товарообігу, а також зміцнення позицій БФК на ринку торгової і комерційної нерухомості.

Лілія Зубарєва працює в маркетингу майже 17 років, в девелопмент прийшла з банківської сфери, де очолювала аналогічні напрямки в УкрСиббнку і ПУМБ. Має великий досвід у просуванні бренду, розробці та впровадженні комунікаційних стратегій, іміджевої та продуктової реклами.

«Я рада приєднатися до керуючої команди БФК в динамічний період розвитку. Для мене це абсолютно новий бізнес, але мені дуже близькі підходи і цілі компанії. В моїх планах робота над більш глибоким позиціонуванням об’єкта, який знаходиться в самому центрі нашої столиці і поєднує в собі бізнес і торговельну складову. Я впевнена, що мій досвід і знання будуть корисні команді», – коментує Лілія Зубарєва.

Нагадаємо, раніше посаду директора з маркетингу МФК Gulliver займала Надія Лінська.

Довідка. БФК Gulliver — 35-поверховий бізнес-центр класу А і 10-поверховий торгово-розважальний центр. На території ТРЦ Gulliver (GLA – 45 500 кв. м) з першого по четвертий поверхи розмістилися понад 150 магазинів різних профілів: модною, класичної та молодіжного одягу, взуття, товарів для спорту, дітей і вдома, подарунків і аксесуарів, в тому числі бренди іспанської групи Inditex (Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Oysho), бренди польської групи LPP (Reserved, Mohito, Cropp Town House), також в ТРЦ багато бренди відкрили свої перші магазини в Україні як, наприклад, і бутик Versace Collection.

Читайте також –

Як торговому центру ефективно працювати в соцмережах – кейс БФК Gulliver


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  44
Усі новини ринку