lifecell модернізував мережу, перейшовши з SDH на сучасні технології

lifecell модернізував мережу, перейшовши з SDH на сучасні технології

20.10.2025 12:10
  2910
Оксана Дудка

Мережа компанії на базі SDH (Synchronous Digital Hierarchy) почала будуватися у 2004 році і вже до 2010 року налічувала понад 500 мультиплексорів. Вона використовувалася для передачі трафіку між вузлами мережі, національних і міжнародних з’єднань, і частково навіть для Ethernet. Завдяки їй оператор десятиліттями забезпечував стабільний зв’язок мільйонам абонентів.

Проте зі зростанням обсягів інтернет-трафіку та переходом ринку до IP-рішень технологія SDH поступово втратила актуальність. Вона мала обмежену пропускну здатність, ставала неефективною в масштабуванні та потребувала значних ресурсів на підтримку.

Проєкт фінального згортання SDH-мережі з переходом до IP/Ethernet/MPLS/OTN-технологій тривав поетапно від початку 2023 року та успішно завершений. Технічна команда провела масштабні роботи й здійснила повний перехід на IP/MPLS та оптичні транспортні технології, які дали змогу покращити якість зв’язку для абонентів й масштабувати мережу  під зростання трафіку.

«Вимкнення SDH – це не лише технічний крок. Це важливий етап у розвитку нашої мережі. Ми звільняємо ресурси для впровадження нових технологій і робимо зв’язок для наших абонентів ще швидшим, надійнішим і гнучкішим. І я вдячний всій нашій технічній команді, а також партнерам, які забезпечили цей перехід без жодних перебоїв у роботі послуг для абонентів», — зазначив Сергій Терещук, технічний директор групи компаній DVL.

Відмова від застарілої технології SDH відкриває мережі lifecell можливості для розвитку сучасної мережі, здатної працювати ефективніше й надійніше навіть у складних умовах. 

Довідка. lifecell – український постачальник електронних комунікацій, який надає послуги мобільного зв’язку та передачі даних на основі швидкісного інтернету. lifecell пропонує вигідні тарифи та послуги для користувачів смарт-пристроїв. Компанія розвиває екосистему для реалізації проєктів зі створення «розумних» міст та надає широкий спектр рішень для B2B-сегменту: інструменти на основі Big Data, універсальні рішення для автоматизації маркетингових кампаній, сервіси із кібербезпеки, дистанційного моніторингу бізнесу та IP-телефонії. Станом на кінець 2 кварталу 2025 року lifecell обслуговує 9,6 мільйона абонентів.

Група компаній DVL – це платформа, що об’єднує бренди електронних комунікацій Датагруп, Volia і lifecell та пов’язані з ними компанії. У вересні 2024 року NJJ Holding під керівництвом французького інвестора Ксав’є Ніеля завершила придбання цих компаній, створивши нового динамічного гравця на українському телеком-ринку. Синергія експертизи, досвіду та інфраструктури трьох операторів комунікацій забезпечує повний спектр послуг зв’язку: мобільний, фіксований доступ до інтернету (включно зі супутниковим зв’язком), а також телебачення. Наявність у складі групи компаній DVL постачальника мереж, який надає послуги з оренди веж та компанії, що спеціалізується на аутсорсингу контакт-центрів, сприяє високій якості обслуговування та ефективним інвестиціям в розвиток мережі. Об’єднана група Datagroup-Volia-lifecell відкриває нові можливості для приватних клієнтів і бізнесу завдяки розширеному портфоліо послуг та конвергентних сервісів, побудованих, зокрема на технологіях IoT, Big Data, штучного інтелекту (AI), цифрового та OTT-телебачення, хмарних рішень, можливостей дата-центрів в Україні та за кордоном. Компанії групи є роботодавцем для понад 5 000 професіоналів, які обслуговують близько 11 мільйонів клієнтів у сегментах B2C, B2B та B2G. Вони регулярно входять до рейтингів інноваційних компаній, кращих роботодавців, найбільших інвесторів, лідерів української економіки, найстійкіших компаній, а також отримували міжнародні телеком-премії, зокрема Excellence Awards від TM Forum та The Global Mobile Awards (GLOMO).


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  270