Київський КПК удосконалює санітарно-гігієнічні рішення для HoReCa, медицини та гуманітарної сфери
Кінець осені та початок зими традиційно супроводжуються сплеском поширення вірусних інфекцій, тож питання гігієни стає особливо актуальним. ПрАТ «Київський картонно-паперовий комбінат» доводить: якісна паперова продукція санітарно-гігієнічного призначення – це не просто побутовий товар, а важливий інструмент підтримки здорового способу життя.
Київський картонно-паперовий комбінат, акціонером якого є австрійський Pulp Mill Holding на чолі з д-ром Хайнцом Ціннером (Dr. Heinz Zinner), виготовляє папір-основу з макулатурної та целюлозної сировини й переробляє його у готові санітарно-гігієнічні вироби, які активно використовують не лише домогосподарства, а й заклади HoReCa, медичні установи, школи, офіси, торгові мережі тощо.
Портфель брендованої продукції Київського КПК містить товарні позиції в різних цінових категоріях – від масмаркету до преміум:
- Туалетний папір: «Обухів 65», «Диво EcoSoft», «Диво Econom», «Обухів Еко Комфорт», «Диво Бізнес», «Диво Premio» та інші;
- Паперові рушники: рулонні й розрізні («Диво», «Диво Premio», «Диво Бізнес», «Обухівський», «Обухів Еко Комфорт»);
- Столові серветки для HoReCa й закладів харчування: вироби як для повсякденного використання, так і для урочистих подій («Диво», «Диво Premio Napkins», «Обухівський»);
- Інші паперові вироби: технічні та спеціалізовані рішення для щоденного та професійного використання;
- Продукція контрактного виробництва: ККПК виготовляє паперові вироби на замовлення під private label (ВТМ або власні торгові марки).

Комбінат забезпечує універсальність усіх товарів та сумісність із більшістю диспенсерів.
«Ринок санітарно-гігієнічних виробів – надзвичайно конкурентний. За наявності широкого вибору головним критерієм для покупця залишається те, скільки якісного паперу він отримує за свої кошти. Ми це усвідомлюємо й створюємо продукти, ціна та якість яких максимально збалансовані», – зазначає директор з якості й стратегічного розвитку ПрАТ «Київський картонно-паперовий комбінат» Олександр Яковина.
Секрети виробництва: як продукція Київського КПК поєднує надзвичайну м’якість та міцність
Щодня через виробничі потужності комбінату проходить близько тисячі тонн макулатурної сировини.
«Цей величезний обсяг макулатури перетворюється на продукцію, добре знайому українцям. Ми постійно вдосконалюємо рецептури й технології, щоб продукція була ще м’якшою, приємнішою та водостійкою», – розповідає голова правління ПрАТ «Київський КПК» Юрій Головченко.
Серед головних технологічних рішень, які приваблюють споживачів і забезпечують продукції ККПК лідерство на санітарно-гігієнічному ринку, зокрема такі:
- багатоступеневе очищення вторсировини (розпуск макулатури на волокна, три стадії грубої та чотири – тонкої фільтрації, бактерицидне оброблення тощо), що робить макулатурну продукцію цілком чистою та екологічною;
- багатошарове пресування та оптимізована структура волокон для забезпечення кращого вбирання рідини (лінійка «Диво Premio» з підвищеною вологостійкістю);
- 3D-тиснення для підвищення поглинання і максимального тактильного комфорту, при цьому унікальні візерунки й кольорові рішення додають товарам унікальної естетики;
- нанесення ароматизаторів на втулку для забезпечення приємного запаху та уникнення прямого контакту речовини зі шкірою людини;
- використання гіпоалергенних формул без агресивних відбілювачів, що надважливо для продукції, яка використовується у дитячих, освітніх та медичних закладах, б’юті-індустрії тощо.
Санітарні стандарти та стовідсоткова безпечність: як Київський КПК гарантує якість товарної продукції

Ринок диктує високі вимоги до санітарно-гігієнічних товарів: відповідність принципам харчової безпеки, гіпоалергенність, відсутність токсичних домішок, стабільна щільність та фізико-механічні властивості.
Санітарно-гігієнічні вироби Київського картонно-паперового комбінату відповідають не лише вітчизняним, а й світовим стандартам якості та безпеки – це підтверджують сертифікати УкрСЕПРО, FSSC 22 000, BfR ISEGA тощо.
Власна сертифікована санітарно-промислова лабораторія Київського КПК здійснює радіологічну та мікробіологічну перевірку як сировини, так і готової продукції, повністю виключаючи наявність небажаних домішок.
«Ретельний контроль якості на всіх етапах виробництва – це наша щоденна практика», – наголошують на підприємстві.
Гігієна – там, де її життєво потребують: як соціально відповідальний бізнес ККПК активно долучається до гуманітарних ініціатив
Станом на кінець вересня 2025 року обсяг коштів, виділених Київським картонно-паперовим комбінатом на добрі справи, перевищив 6,2 млн грн, третина з яких спрямована на підтримку військових. Значну частку обсягу наданої допомоги посідає саме продукція сангігієни:
- понад 215 тисяч рулонів туалетного паперу «Обухів 65»;
- майже 70 тисяч комплектів паперових рушників «Обухівський» (по 2 штуки в пакованні);
- майже 60 тисяч паковань серветок (по 50 штук у пакованні).
Гігієнічні засоби ККПК надходять у військові підрозділи, госпіталі, реабілітаційні центри, пункти тимчасового розміщення та громадські організації, що працюють із внутрішньо переміщеними особами, тощо.
Комбінат продовжує впроваджувати передові виробничі технології, розширювати асортимент санітарно-гігієнічних рішень та забезпечувати українських споживачів доступними та якісними товарами щоденного вжитку.
Read also
У столичному ТРЦ Retroville відкриваються Ultra Group, Aromateque і Всі Свої.
