Київхліб став переможцем премії "Вибір року 2025" у категорії "Виробник року хлібобулочних виробів"
Бренд Київхліб здобув переконливу перемогу в номінації "Виробник хлібобулочних виробів року" національної бізнес-премії "Вибір року 2025".
Як беззаперечний лідер ринку з 95-річною історією, бренд уже увосьме отримує цю престижну нагороду, підтверджуючи непохитну довіру та підтримку споживачів. Адже протягом усього періоду, Київхліб залишається поруч з українцями, розділяючи як радощі, так і труднощі, та незмінно забезпечуючи країну стратегічно важливим продуктом високої якості.
Масштабні Інвестиції
Попри воєнний час та складні умови роботи, Київхліб є ключовим драйвером інновацій у національній хлібній галузі. Через модернізацію підприємств та виведення на ринок нових продуктових лінійок, бренд задає тон розвитку всієї індустрії.
Загальний обсяг інвестицій у автоматизацію та запуск нових виробничих ліній на семи підприємствах Alviva Group (які виробляють продукцію під брендом Київхліб у Києві, Київській та Полтавській областях) протягом 2024–25 років склав близько 400 млн грн. Протягом зазначеного періоду було встановлено та запущено дві нові виробничі лінії, запуск ще двох планується до кінця 2025 року.
Київхліб — лідер галузі, а щоденний обсяг виробництва хліба та хлібобулочних виробів на 7 підприємствах Alviva Group перевищує 320 тонн. У портфелі бренда понад 180 найменувань продукції, яка експортується до більше ніж 30 країн світу.
Трансформація ринку та нова культура споживання
Впродовж 2025 року Alviva Group вивела на ринок понад 80 нових продуктів бренду та шість нових суббрендів: British Sandwich, Norden Bröd, Takolini, Stiketti, Bagolini, Alviva (Export). Успішно реалізовано також три комплексні рекламні кампанії (Norden Bröd, British Sandwich, Super Toast), що зміцнило позиції групи і бренду на локальному та глобальному ринках.
Проте найвідчутніший вплив бренд справив на споживачів. Адже Київхліб вдалося вдихнути нове життя та сенси в український ринок хліба, ставши каталізатором радикальних змін і перетворивши традиційний ринок "батона і чорного хліба" на висококонкурентне бізнес-середовище.
"Ми створили нові можливості для ринку та споживачів, сформувавши тренди, які визначають майбутнє. Очоливши трансформації у хлібобулочному та кондитерському сегментах, ми розпочали процес формування нової культури споживання хліба. Відтепер хліб — це не просто повсякденний продукт, а й простір для кулінарної творчості, самовираження та гастрономічного натхнення. Продукти Київхліб відповідають вимогам сучасного стилю життя, пропонуючи споживачам нові горизонти смаку та можливості для кулінарних експериментів", — зазначає Дмитро Данилович, CMO Alviva Group.
В результаті хліб повернувся на кухні споживачів в абсолютно новому амплуа. Продажі нових продуктових лінійок бренду б'ють рекорди, а національна рекламна кампанія "Norden Bröd від Київхліб: Коли хліб стає культурою" здобула перемогу в номінації "Кампанія року" на конкурсі маркетингових проєктів X-RAY 2025.
Read also
Київхліб став переможцем премії "Вибір року 2025" у категорії "Виробник року хлібобулочних виробів"
