У київському ЦУМ новий директор з маркетингу

У київському ЦУМ новий директор з маркетингу

11.11.2020 04:11
  2754
rau

На посаду маркетинг-директора столичного торгово-розважального центру “ЦУМ” призначена Маруся Коваль.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба компанії, серед попередніх досягнень Марусі Коваль – багаторічний досвід роботи, як в рітейлі сегменту “люкс”, так і в сферах fashion і lifestyle-медіа.

До команди ЦУМ Маруся приєдналася ще в жовтні 2018 року і на позиції глави відділу креативу і зв’язків з громадськістю реалізувала зі своєю командою ряд гучних і успішних проектів: зйомки сезонних кампаній і лукбуків, оформлення вітрин і внутрішніх декорацій універмагу, fashion-заходи та дискусійні панелі з міжнародними експертами, колаборації з українськими художниками й арт-діячами.

Вона вела проекти, приурочені до 80-річчя київського ЦУМ: ювілейна кампанія з представниками відомих українських династій, повнометражний документальний фільм, книга, серія заходів розважального та освітнього форматів, спеціальною гостею яких стала Карін Ройтфельд.

Підвищення на наступну кар’єрну сходинку – новий етап професійного розвитку Марусі в команді ЦУМ. Як повідомляється, на новій позиції вона продовжить активний розвиток бренду ЦУМ, розробку і впровадження ефективних маркетингових і PR-комунікацій.

«Завдання команди маркетингу ЦУМ сьогодні – забезпечити для своїх споживачів грамотну комбінацію онлайн- і офлайн-experience. Для нас важливо вибудовувати довготривалі стосунки з клієнтами, зміцнювати їх лояльність. ЦУМ – набагато більше, ніж просто шопінг і ресторани. Ми кожен день створюємо приводи для відвідування універмагу, інтернет-магазину і даруємо яскраві враження, щоб якомога краще диференціювати свою пропозицію на ринку», – коментує Маруся Коваль.

Читайте також –

Призначення в рітейлі: Цитрус, Arricano, Фокстрот, Intertop, Dream Town та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  291