Кріс Клайн, Intersport: Співпраця з Епіцентр – одне з кращих стратегічних рішень

Кріс Клайн, Intersport: Співпраця з Епіцентр – одне з кращих стратегічних рішень

03.12.2018 08:10
  1829
Ukrainian Retail Association

Директор з розвитку торгівлі Intersport International про успішне співробітництво з компанією Епіцентр, трансформації бренду і магазини нового формату в Україні.

Read in English

Двічі на рік представники компанії Intersport з усього світу збираються на рітейл саміт RMM для обговорення подальшого розвитку мережі та обміну досвідом. Цього року представники з різних країн вперше зустрілися в Україні. Ми використали цю можливість, щоб поспілкуватися з Крісом Клайном, директором з розвитку торгівлі компанії Intersport International. У бліц-інтерв’ю він поділився враженнями про роботу мережі Intersport в Україні, розповів про роботу з конкурентами і ринкові тенденції в глобальному спорт-рітейлі.

– Кріс, ви вже не перший раз приїжджаєте в Україну, спостерігаєте за розвитком бренду Intersport в нашій країні. Материнську компанію влаштовує поточна динаміка зростання?

– Наші українські колеги виконали величезну роботу в досить стислі терміни. Всього за двадцять місяців роботи (договір про франшизу торгової мережі в Україні між компанією Епіцентр К та Intersport International було підписано в 2015 році, – прим. ред.) Intersport в Україні встиг відкрити 23 нових магазина із загальною площею понад 30 000 кв. м і трьома відмінними концептами. Переважно ці магазини виконані в нашому новому – австрійському концепті.

На мій погляд, Україна має великий потенціал у розвитку сучасних форматів торгівлі. Можу сказати, що зробити Intersport частиною групи компаній Епіцентр було одним з кращих стратегічних рішень.

Відкриття двох десятків магазинів за такий короткий період може служити прикладом для інших країн?

– З одного боку, такі темпи роботи дуже вражають. Далеко не всі країни могли б повторити подібний досвід українських колег. З іншого боку, при такій динаміці зростання існує небезпека, що ми не зможемо гарантувати якість роботи магазину на 100%.

У деяких країнах ми стикалися з тим, що після відкриттів виявлялися різні недопрацювання: недосконалий мерчендайзинг, кульгаючий маркетинг, затримка з поставками колекцій.

На щастя, в Україні все працює, як годинник. Якихось негативних моментів я поки не знайшов. Навпаки, можу відзначити, грамотний і якісний мерчендайзинг, зрозумілу навігацію і хороше обслуговування клієнтів, які привертають увагу покупців. І ще – мене особисто дуже вразила сяюча чистота в кожному з побачених торгових залів.

– Чим відрізняються магазини Intersport в Україні та торгові об’єкти мережі в інших країнах?

– Головна відмінність в розмірах. Магазини української мережі представлені у великих форматах, з торговою площею понад 3100-3200 кв. м. На тлі наших брендових магазинів в Іспанії, які вдесятеро менші (близько 300 кв. м), це, звичайно ж, приємно вражає. А в цілому українська мережа йде в ногу з іншими країнами.

– Які риси Intersport в Україні можуть бути прикладом для інших країн?

– Прикладом для інших може служити та частина українських магазинів Intersport, яка виконана в австрійському концепті, вони всі оформлені на вищому рівні. На цей факт я звертаю особливу увагу. Адже ми вимагаємо від наших партнерів чіткого дотримання єдиних правил з оформлення торгового залу, правильно виконаної навігації брендів, розташуванню розмірної сітки, грамотному поділу товару за категоріями, за статтю, правильного крос-мерчандайзингу з аксесуарами. Це ті речі, на які покупці звертають увагу в першу чергу.

– Є речі, які б ви змінили в мережі Intersport в Україні?

– Те, що я бачу в Україні зараз, повністю відповідає формату сім’ї Intersport. Повністю підтримую концепцію відкриття магазинів в новому форматі. Два роки тому, коли Intersport відкривався в Україні, глобальна мережа працювала ще в старому форматі. Сьогодні ми поміняли концепт бренду, відповідно магазини в Україні теж будуть переформатуватися.

Також зараз в рітейлі дуже важлива діджиталізація. Перехід інформації в цифрову сферу набирає обертів у всьому світі.

Перш, ніж говорити про якісь зміни, необхідно провести додаткові маркетингові дослідження, детальніше ознайомитися з аналітикою, маржинальністю, подивитися на «внутрішню кухню» роботи з постачальниками. І, вже виходячи з цього, робити якісь висновки.

– Як Intersport конкурує з іншими спортивними мережами в світі?

Наші споживачі відрізняються від покупців в інших мережах. Перш за все, ми орієнтуємося на середній клас, відповідно, портрет нашого покупця ближче до сімейної категорії.

Крім того, Intersport International прагне до того, щоб бути професійним експертом для кожного покупця, тому в наших колекціях можна побачити багато стратегічно важливих брендів, ексклюзивні колекції та власні торгові марки Intersport.

Якщо говорити про світові тенденції в спортивному рітейлі, ми бачимо прагнення різних категорій спорту і різних брендів бути представленими в одному місці. У формуванні такої мультибрендовості й полягає конкурентна перевага нашої мережі.

Читайте також –

Олег Гумінський, Спортмастер Україна: Запускаємо нову торговельну мережу Brands To Go


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку