Кращий мультиканальний ритейлер року (під одним брендом): там, де онлайн і офлайн працюють як єдине ціле

Кращий мультиканальний ритейлер року (під одним брендом): там, де онлайн і офлайн працюють як єдине ціле

Сьогодні
  1
Ковтун Юлія

Номінація «Кращий мультиканальний ритейлер року (під одним брендом)» у рамках RAU Awards 2025 відзначає компанії, які успішно інтегрували фізичні та цифрові формати, створивши для покупців безшовний досвід взаємодії з брендом.

У сучасних умовах, коли межа між онлайн і офлайн-шопінгом стирається, саме мультиканальний підхід стає ключем до лояльності клієнтів і зростання бізнесу.

Про номінацію

Учасниками стали ритейлери, які у період з 1 вересня 2024 по 31 серпня 2025 року розвивали як фізичну мережу, так і цифрові канали — онлайн-магазини, мобільні застосунки, маркетплейси, сервіси доставки чи омніканальні рішення.

 Переможців традиційно буде троє — золото, срібло та бронза.

Номінанти 2025 року

За звання «Кращого мультиканального ритейлера року» цього року змагаються три сильні гравці українського ринку

Auchan Україна

Впроваджені фізичні канали:

  • Відкрито перший Auchan Outlet (Почайна) – формат фінальних розпродажів;
  • Реалізовано smart downsizing гіпермаркетів та запуск власного виробництва;
  • Масштабовано Pick Up Point (+3 магазини) та сервіс Drive;

Результати фізичних каналів

  • Outlet: +4% клієнтів, понад 8 000 SKU
  • Магазини біля дому: +6% ТО, інтеграція Meest
  • Гіпермаркети: +15% ТО, +5% крос-клієнтів (партнерство з Епіцентр Номе)
  • «Мій Auchan»: +4,5% ТО через Glovo
  • Drive: +0,5% частки онлайн-клієнтів
  • Самовивіз: 32,4% усіх онлайн-замовлень.

Digital-канали

  • Мобільний застосунок, інтернет-магазин, планова та швидка доставка, програма лояльності, call-центр, чат-бот.

Впроваджені digital-рішення за період

  • Масштабування планової доставки “ДОДОму Коли Зручно” у регіони.

Результати цифрових каналів

  • Застосунок: 1 млн користувачів, рейтинг 4,8
  • Інтернет-магазин: +35% SKU
  • Планова доставка: +512%
  • Швидка доставка: +310%
  • Лояльність: +7,5% нових учасників
  • Call-центр: 82% звернень вирішено на 1-й лінії
  • Чат-боти: Telegram +7,45%, Viber +1,11%.

Фото: https://drive.google.com/drive/folders/1znAZn1KDN6E3FZX0nQgDPrB5zZ3HVfcl

Eva та Eva.ua

Фізичні канали 

  • 1141 магазин (3 Evs Beauty, 6 «Eva поруч»). Діють 1120 точок самовивозу у 340 містах

Результати фізичних каналів

  • Відкрито 66 магазинів
  • Трафік: 3226 клієнтів/міс. на магазин
  • Частота покупок: 2,2 чека/міс
  • NPS: 90
  • Оборот: +21% р/р
  • Чистий дохід (6 міс. 2025): 14,8 млрд грн
  • Чистий прибуток: 548 млн грн

Digital-канали

  • інтернет-магазин, мобільний застосунок, власна доставка, програма лояльності, call-centre, чат-боти

Результати диджитал-каналів

  • Eva.ua: 500 000 відвідувачів/день, 20 000+ замовлень/день, 400 000+ SKU, NPS 87,9
  • Трафік: +25%, замовлення: +35%, товарообіг: +50%
  • Застосунок: 5,6 млн встановлень, 900 тис. MAU, 35% замовлень
  • Доставка: 1100+ точок, 72% доставок — власні
  • Лояльність: 8 млн користувачів
  • Call Centre: ~2000 звернень/день
  • Чат-боти: 2 млн+ підписників

Фото

Comfy

Мерезжа Comfy розширила офлайн-мережу: відкрила нові магазини в Могилів-Подільському, Ходосівці та Ірпені, а також посилила присутність у містах-мільйонниках. Запроваджено формат digital-магазинів із безбар’єрним середовищем, інтерактивними зонами та зонами швидкого пікапу онлайн-замовлень у торговому залі.

Результати фізичних каналів

  • Кількість магазинів: 112 (+9)
  • Приріст клієнтської бази: +1 млн
  • CSI в магазинах: 98,6%
  • CSI доставки (поштомати, кур’єри): 97,8%
  • Якість видачі товарів у всіх каналах: 95%
  • ROPO: 84%, зворотний ROPO: 41%
  • Середній обсяг доставок: ~4000/день.
  • 70% онлайн-замовлень отримують через самовивіз
  • Середній час видачі онлайн-замовлення: 2,5 хв.

Digital-канали

Comfy має повноцінну digital-екосистему: мобільний застосунок, інтернет-магазин, планову та швидку доставку, програму лояльності, контакт-центр та чат-боти. Частка онлайн-продажів перевищує 30%, мобільний застосунок генерує 27% онлайн-замовлень. Компанія постійно вдосконалює канали та утримує позицію №1 серед омніканальних гравців ринку.

Які digital-канали впроваджено

Впроваджено нові цифрові сервіси: статус ремонту онлайн, покращений трекінг замовлень, електронні чеки та омніканальний доступ до залишків товарів у магазинах по всій Україні. Клієнти отримали можливість замовляти товар із будь-якого магазину з доставкою в зручному форматі.

Результати digital-каналів

  • Омніканальні клієнти: 57%
  • Трафік сайту: +20% р/р
  • Інсталяції застосунку: +39% р/р
  • Відвідування F&Q: +228,3% р/р
  • Звернення в контакт-центр: +93,8% р/р
  • CSI оформлення замовлення на сайті: 97,8–98,5%

Ці компанії — приклади того, як синергія онлайну й офлайну створює нову якість обслуговування, дозволяє краще розуміти споживача та забезпечує стабільне зростання навіть у складні часи.

Чому це важливо

Мультиканальний ритейл — це не просто тренд, а новий стандарт взаємодії з клієнтом. Саме такі компанії формують сучасний український ринок, поєднуючи зручність, технологічність і людяність у кожній покупці.

Переможців номінації буде оголошено 4 грудня 2025 року на урочистій церемонії RAU Awards 2025 у Києві.


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also