Кожна четверта покупка — імпульсивна: що купували та скільки витратили українці під час Чорної п’ятниці

Кожна четверта покупка — імпульсивна: що купували та скільки витратили українці під час Чорної п’ятниці

Сьогодні
rau

В Україні завершився найгарячіший сезон знижок — Чорна п’ятниця. Які товари купували українці, скільки витратили та яким інтернет-магазинам віддали перевагу — у статистиці групи компаній Meest на основі email-опитування, в якому взяли участь понад 1300 респондентів.

 

 

Хто купував на Чорну п’ятницю

Згідно з дослідженням, стать покупців розподілилася майже порівну: близько 54% опитаних — чоловіки, 46% — жінки. За віком найактивнішими стали категорії 34-45 років (39%) та 45+ (37%). Решта — молода аудиторія віком 18-34 роки.

Лідери за регіонами: Київ та Київська область (32%), Львівська (10%), Дніпропетровська (9%), Одеська (8%), Харківська (7%) області; решта припадає на інші регіони.

Загалом у цьогорічних розпродажах взяли участь понад 90% респондентів. З них близько 67% робили покупки заплановано, 25% — імпульсивно.

«Чорна п’ятниця знову підтверджує статус найактивнішого шопінг-сезону в Україні. Переважна більшість покупців здійснила покупки в цей період, участь у розпродажах взяли представники майже всіх вікових груп. Статистика показує, що цього року споживачі краще підготувалися до акцій, але знижки все ще мають суттєвий вплив на їхню поведінку, про що свідчить висока кількість імпульсивних покупок», — зазначають у пресслужбі Meest.

Що купували та скільки витратили

Як і минулого року, найпопулярнішими категоріями товарів на Чорну п’ятницю стали одяг (47%) та електроніка (40%). Попит також мали косметика (30%), взуття (26%) та аксесуари (20%). Крім того, під час розпродажів українці часто купували вітаміни та БАДи (12%), спортивні товари (9%), інструменти (8%) та автозапчастини (5%).

Найактивнішими покупцями стали люди з доходом 20 000-30 000 грн (33%). Дві інші великі групи — споживачі з доходом 10 000-20 000 грн (25%) та до 10 000 грн (23%). А приблизно кожен п’ятий опитаний має дохід понад 50 000 грн.

Найпоширеніший чек становить 1000-4000 грн — на таку суму купили товарів близько третини опитаних. Водночас 13,5% витратили понад 20 000 грн. Це свідчить, що Чорна п’ятниця є періодом вигідних покупок не лише масових, але й преміальних товарів, попит на які стабільно зростає, зазначають у Meest. 

Де купували  

Серед респондентів опитування Meest найпопулярнішими українськими інтернет-магазинами під час Чорної п’ятниці стали: 

  1. Rozetka — 22.25%
  2. Prom.ua — 13.35%
  3. Епіцентр — 11.52%
  4. Comfy — 8.64%
  5. MakeUp — 5.50%
  6. Алло — 4.45%
  7. OLX — 3.14%
  8. Intertop — 2.88%
  9. Shafa — 2.36%

Серед іноземних онлайн-майданчиків українці частіше купували на: 

  1. AliExpress — 15.00%;
  2. Sinsay — 11.50%;
  3. Temu — 9.25%;
  4. Amazon — 7.25%;
  5. Notino — 6.50%;
  6. iHerb — 5.50%;
  7. EBay — 4.75%;
  8. Reserved — 4.25%;
  9. H&M — 13.50%;
  10. ZARA — 3.25%.

Довідка. Meest Group — українська міжнародна логістична група компаній, що об’єднує Meest ПОШТА, Meest Shopping, Meest Cargo, Meest China, Meest Europe, Meest Asia, Meest USA та Meest Canada. Компанія заснована підприємцем Ростиславом Кісілем і вже понад 36 років працює на ринку поштово-логістичних послуг у сегменті B2С та B2B. Meest дозволяє надсилати посилки у понад 70 країн світу в Північній та Південній Америці, Європі, Азії та Африці.


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also