У київських ТРЦ і ресторанах з’являться українські інтерактивні столи Kodisoft
Засновник компанії Kodisoft Дмитро Костик про отриману нагороду на Каннському фестивалі MAPIC і плани компанії в Україні.
29-30 березня міжнародна інноваційна компанія Kodisoft, що займається виробництвом устаткування і програмного забезпечення, взяла участь у якості експонента на виставці рітейлу та девелопменту Retail & Development Business Expo – 2018. Інтерактивні столи Kodisoft були встановлені на стенді компанії Arricano. Таким чином девелопер спільно з новим IT-партнером презентували майбутню розважальну та сервісну функції столів, які з’являться в київських ТРЦ до кінця року.
«Розумні столи» працюють за принципом величезного планшета і дозволяють запускати понад 12 програм і додатків, одночасно обмінюватися фотографіями і спілкуватись у соцмережах. За словами засновника і CEO Kodisoft Дмитра Костика, на цьому функції девайса не закінчуються, а на інтерактивному екрані можна одночасно грати, вивчати меню ресторану, робити замовлення і навіть проводити безконтактну оплату карткою, не вдаючись до допомоги офіціанта.
«На фуд-корт заходить значна частина відвідувачів ТРЦ, багато з яких просто не доходять до торгової галереї, — говорить Дмитро Костик. — Брендам вигідно залучати цю аудиторію до себе в магазин. Інтерактивний стіл — інструмент, що дозволяє це робити».
У той же час, за словами Дмитра, ресторан, який встановив технологічну новинку замість звичайних столів, може економити на персоналі і отримувати додатковий трафік зацікавлених відвідувачів.
На гребені IT-успіху
За 15 років існування компанія вивела на світовий ринок цілий ряд IT-розробок, які стали візитною карткою українського IT-ринку. Багато з них сьогодні активно використовується в компанії Microsoft, Cisco, Coca-Cola, Intel і Adidas.
На думку керівництва Kodisoft, їх остання розробка, над якою працювали без малого чотири роки, здатна істотно вплинути на комунікацію між рітейлом і відвідувачами торгово-розважальних центрів. Як виявилося, такої ж думки дотримуються і зарубіжні експерти. Напередодні RDBExpo-2018 «розумні столи» Kodisoft були представлені на найбільшій події для професіоналів ринку торговельної нерухомості MAPIC. Винахід українців зміг підкорити міжнародний рітейл, принісши команді розробників престижну нагороду в Каннах.
«Нас нагородили за кращу Online to Offline strategy (Best O2O strategy), — розповів RAU засновник і CEO Kodisoft Дмитро Костик. — Столи допомагають «витягнути» людей з телефонів і повернути в «живе» спілкування за стіл, яким керує ТРЦ або рітейлер, і монетизувати цей час. Ми дуже пишаємося цією нагородою, адже MAPIC — це найпрестижніша подія року в рітейл індустрії, яка проводиться вже багато десятиліть».
«Розумні столи» компанії вже можна знайти в Північній Америці, Азії, Європі, а також в Україні, зокрема в дитячому розважальному центрі Papashon у львівському ТРЦ Victoria Gardens і в столичному ЦУМ в магазині Goodwine.
З видом на Дніпро
Менше року знадобилося компанії Papashon, щоб протестувати інтерактивні столи і утвердитися у бажанні продовжувати розвиток співробітництва з Kodisoft. До кінця року столи планується встановити в майбутні ресторани мережі, дати відкриття яких поки не уточнюються, а також на третьому поверсі ТРЦ River Mall, який ще будується. Тут на площі 3 000 кв. м розмістяться сучасний боулінг з великими світлодіодними екранами, бар з авторськими коктейлями, м’юзик-хол та дитяче містечко.
Чекаючи замовлення в інтерактивному кафе розважальної зони, гості зможуть переглядати фотографії, грати в спільні ігри, спілкуватися з іншими столами і багато іншого.
Колишній випускник КПІ, а зараз CEO міжнародної компанії-розробника Дмитро Костик переконаний, що інтерактивні столи змінять принципи ведення ресторанного бізнесу за допомогою ecommerce-елементів.
«Наступним кроком нашої компанії буде IPO. Розраховуємо, що це дозволить краще охопити нашими столами міжнародний ринок. Звичайно ж, розраховуємо на нові пропозиції від українських компаній, зокрема, ТРЦ. Розраховуємо, що досвід ТРЦ Victoria Gardens, ЦУМ і River Mall стане прикладом успішних інвестицій в українські технології», — підсумував CEO Kodisoft.
Читайте також
Інновації в рітейлі: лайфхаки для рітейла, маркетплейсів і постачальників