До Дня закоханих клієнти WOG отримують чеки-”валентинки” та зізнаються в любові своїм авто

До Дня закоханих клієнти WOG отримують чеки-”валентинки” та зізнаються в любові своїм авто

10.02.2022 01:02
  607
Дарія Осіїк

Мережа АЗК WOG продовжує традицію зізнаватись у коханні своїм клієнтам до Дня Святого Валентина. З 7 по 14 лютого разом із музичним видавництвом BEST MUSIC компанія даруватиме кожному клієнту “валентинки” — чеки з рядками про кохання з пісень українських виконавців.

До колаборації долучилися відомі співаки та співачки: Zlata Ognevich, Павло Зібров, Роман Скорпіон, KOLA, NAVKA та BORA. Рядки з їхніх пісень з’являться на святкових чеках, а також лунатимуть на АЗК.

«Підтримувати та популяризувати вітчизняне, зокрема пісню, та започатковувати спільні традиції — ще одна важлива місія для компанії. Уже традиційно, спільно з виконавцями музичного видавництва BEST MUSIС, ми зізнаємося нашим клієнтам у коханні віршованими рядками з сучасних українських пісень про любов. А ще тішимо їх приємними та смачними подарунками, щоб вони відчули, наскільки ми любимо та цінуємо кожного з них. Для нас дарувати емоції та радувати приємними ритуалами – це WOGонь!», — підкреслив директор з маркетингу мережі АЗК WOG Геннадій Карлінський.

До Дня закоханих кожен клієнт WOG також зможе взяти участь у конкурсі та виграти 14 горняток кави та 14 круасанів на картку PRIDE.

Для участі у конкурсі потрібно:

  1. Заправитися або придбати будь-який товар на АЗК WOG з 11 до 14 лютого.
  2. Сфотографувати чек із рядками пісень про кохання, прочитати або навіть заспівати їх на камеру.
  3. Викласти фото чи відео у Stories Instagram та відмітити офіційну сторінку @azkWOG.
  4. У коментарях під конкурсним постом на сторінці АЗК WOG в Instagram написати «Кохати – WOGОНЬ».

Переможців оберуть 15 лютого на сторінці АЗК WOG в Instagram. Минулого року до аналогічної акції долучилася низка клієнтів мережі, зокрема й відомі блогери та артисти. Переможці отримали близько 1500 грн бонусів на картку PRIDE.

Це ще не все. Для своїх клієнтів WOG підготував й інші приємні сюрпризи. Так, з 12 до 14 лютого кожен охочий може купити близькій людині смачну каву або запашний чай через застосунок PRIDE і отримати такий самий напій на свій гаманець.

Не забуває WOG і про «залізних друзі» своїх клієнтів. Мережа АЗК пропонує кожному охочому поділитися почуттями та зізнатися у коханні своєму автомобілю чи мотоциклу.

Зробіть це так, щоб почули всі, — на сторінці АЗК в Instagram. Долучайтесь і ви: шукайте спеціальний пост в Insta та залишайте своє святкове привітання у коментарях. І нехай весь світ довідається, наскільки цінною для вас є ваша улюблена «Ластівка» зі сталевим серцем під капотом чи надшвидкий «Дракон».

Довідка. Мережа автозаправних комплексів WOG нараховує близько 400 об’єктів у всіх областях України. WOG є одною з найбільших українських монобрендових мереж АЗК на вітчизняному ринку нафтопродуктів. Всі нафтопродукти в мережі WOG – виключно імпортного виробництва, і відповідають стандарту Євро-5. Поставки здійснюються з найсучасніших нафтопереробних заводів Румунії, Ізраїлю, Греції, Литви, Польщі, Білорусі та інших країн. Компанія активно розвиває супутні сервіси та послуги, зокрема, мережу WOG CAFE і WOG MARKET.

Читайте також – 

WOG PAY BOX – новий сервіс розрахунків від мережі АЗК WOG, покликаний пришвидшити обслуговування клієнтів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  295