Китайські бренди смартфонів захоплюють український ринок
Китайські смартфони Meizu, Xiaomi та Huawei помітно збільшили свою частку ринку, вони захопили практично всю нішу бюджетних смартфонів і наступають на п’яти іншим брендам.
Незважаючи на кризу і зниження купівельної спроможності, українці не перестають радувати себе і близьких новими гаджетами. В особливій пошані зараз знаходяться смартфони. Як розповіли UBR.ua в мережі магазинів MOYO, попит на смартфони зростає з кожним місяцем.
«За вересень 2018 року обсяг ринку в грошах виріс відразу на 36,4% (у порівнянні з аналогічним періодом 2017-го), а в кількості проданих смартфонів – на 17%. Співвідношення традиційних та інтернет продажів залишилося незмінним – 89,3% до 10,7%, відповідно», – розповів UBR.ua маркетолог, head of digital інтернет-магазину F.ua Іван Братусь.
Люди продовжують купувати трубки навіть, коли у них не вистачає грошей на поточні витрати. Економлять на всьому і беруть новий гаджет, просто намагаються вибрати варіанти подешевше.
Тому в нашій країні активно зростають продажі китайських телефонів, які широко представлені в ціновому сегменті від 3 000 до 10 000 грн. Бренди Meizu, Xiaomi і Huawei, помітно збільшили свої частки ринку.
«Що стосується сегмента до 4 000 грн, то разом з китайськими брендами свою частку наростив і корейський гігант Samsung. Помітно зросли продажі Meizu та Xiaomi, а аутсайдером став Lenovo. Його частка скотилася з 26% в квітні до близько 1% у вересні. У сегменті від 4 000 до 6 000 грн Xiaomi зайняв своє місце в серці майже половини українських покупців, а ось Huawei відповів їм тим же, але в ціновому сегменті до 10 000 грн. Apple безумовний лідер, коли мова йде про ціну вище 15 000 грн, при цьому і «яблуко» і Samsung показали невелике зниження у вересні, через вихід в світ Xiaomi Mi 8, який дозволив китайському виробникові в даному ціновому сегменті отримати частку в 11 %», – розповів Іван Братусь.
Тренд з брендами з Піднебесної підтверджують й інші експерти. «Спостерігається бум на китайські смартфони. Найпопулярнішим брендом серед українців є Xiaomi. Він займає майже 20% всього ринку. Вибирають ці смартфони за співвідношення ціни та якості, так як з аналогічними характеристиками товари інших брендів будуть коштувати дорожче. Китайці увірвалися на ринок і захопили практично всю нішу бюджетних смартфонів і наступають на п’яти іншим брендам своїми флагманами», – підкреслив у розмові з UBR.ua провідний маркетолог City.com.ua Олексій Тихонов.
Ті, хто вважає кращим iPhone рідко переходять на Android. Проте, китайці зіпсували продажі навіть цього бренду.
Як розповіли в MOYO, продажі нових айфонів скоротилися практично вдвічі в порівнянні з попереднім роком. А от реалізація Huawei та інших китайців продовжує збільшуватися. Експерти бояться робити гучні прогнози, хоча неофіційно говорять, що Huawei за підсумками 2018 року обжене Apple з продажів.
За матеріалами: UBR.ua
Читайте також –
Спецпроект: Справа техніки- топ-7 мереж електроніки та гаджетів України за кількістю магазинів