Kiddisvit запустив власний бренд POP TOP – колекційні фігурки та аксесуари для кідалтів
Компанія Kiddisvit, лідер українського ринку іграшок, запустила власний бренд POP TOP. Він поєднує тренди азійської естетики, поп-культури та колекціонування.
Прем’єра бренду відбулася на головному фестивалі гік-культури України – Fancon, який проходив в Києві. Стенд POP TOP став справжнім магнітом для відвідувачів.

Про що бренд POP TOP
BE POP. BE TOP. LET’S BE KIDULTS! – саме так звучить гасло бренду.
Це суміш азійських колекційних дизайнерських фігурок та аксесуарів, де мистецтво, попкультура й емоції створюють власний світ. POP TOP – це відповідь на світовий тренд kidult-іграшок, який активно набирає обертів у Європі, США та Азії. Українські споживачі теж дедалі частіше шукають унікальні продукти. І POP TOP розширює цю можливість новими яскравими колекціями.
POP TOP взяв за основу продукти з категорії Blind Box – це коробка-сюрприз, вміст якої залишається невідомим до моменту відкриття. Цей формат є частиною глобального тренду, що зростає з неймовірною швидкістю, оскільки додає розпакуванню захопливий елемент несподіванки.

Для кого бренд POP TOP
- Кідалти – дорослі та підлітки, які колекціонують, грають, створюють контент
- Фани попкультури та візуальної естетики
- Колекціонери, які шукають унікальні об’єкти з емоційною цінністю
- Креативні люди, які виражають себе через об’єкти та символи
Категорії, якими представлений бренд POP TOP
POP TOP – це на 100% оригінальні колекційні фігурки, м’які іграшки-підвіси, м’які іграшки, сумки крос-боді:
- Колекційні фігурки Lucky Emma, Nanci, Suri, Misya з флокованим або перламутровим покриттям і змінними аксесуарами, кожна серія має власну тематику та настрій.
- М’які іграшки-підвіси Kimmon, Wakuku можна носити як аксесуар на сумці чи одязі.
- М’які іграшки Kimmon, Nanci надзвичайно приємні на дотик, можуть формувати різні пози.
- Сумки-кросбоді Kimmon у вигляді улюблених героїв можна функціонально використовувати щодня або колекціонувати.
- Ліцензійні фігурки Sanrio з офіційними дизайнами відомих персонажів Hello Kitty, Kuromi, My Melody.
Kiddisvit про POP TOP
“Ми починали з дитинства. Тепер зростаємо разом з нашою аудиторією – у світ кідалтів. Це нова хвиля споживачів, яка прагне грати, колекціонувати й виражати себе. Саме для них створено POP TOP. Це не просто розвага, це культура. Ми переконані: дорослі можуть захоплюватися, бо щирі емоції не мають віку”, – коментує Павло Овчинніков, СЕО KIDDISVIT.
- Категорія кідалтів активно зростає в Україні;
- Формат blind box – вміст залишається загадкою до моменту відкриття;
- Кожна серія має унікальних героїв і рідкісні лімітовані екземпляри;
- Продукт ідеально підходить для оглядів, анбоксингу й візуального контенту в соцмережах;
- Кожна фігурка або аксесуар – це елемент стилю, що виражає індивідуальність;
- Оновлення асортименту кожні три місяці.
POP TOP закриває відразу кілька потреб: побавити свою внутрішню дитину, колекціонувати, вражати, створювати контент і дарувати.
Бренд вже доступний у ритейл-мережах України та на сайті – збирайте свою колекцію.
Read also
Системність у цифровізації визначає лідерів бізнесу


