Кейс Karcher: як збільшити CTR та Open Rate завдяки гейміфікації
Як всесвітньо відомий бренд Karcher спільно з агенцією Promodo знайшли нестандартні рішення для якісного залучення аудиторії за допомогою гейміфікації.
Про проєкт
Бренд розвивав retention-маркетинг разом з агенцією Promodo. У фокусі взаємодії були налаштування та відправка ефективних e-mail-кампаній за допомогою інструментів омніканальної CDP eSputnik.
На початку співпраці команда агенції пропрацювала основні моменти:
- верифікувала домен;
- створила обліковий запис клієнта в eSputnik;
- розробила нові шаблони для листів;
- підготувала регулярні тригерні та масові розсилки;
- провалідувала контактну базу.
Kаrcher ретельно стежать за актуальністю своєї e-mail-бази: некоректні адреси видаляються, неактивні підписники залучаються повторно, а поповнення бази відбувається за допомогою перевірених інструментів retention-маркетингу.
Завдання
Kаrcher звернулися до агенції Promodo з такими запитами:
- Збільшити показники OR (Open Rate) та CTR (Click-trough Rate) email-кампаній завдяки впровадженню гейміфікації.
- Покращити залученість аудиторії перед підвищенням цін.
Гейміфікована e-mail-кампанія
Щоб привернути увагу аудиторії, до листів вирішили додати інтерактив за допомогою АМР-технології.
Технологія AMP дозволяє додавати інтерактивні елементи в e-mail-розсилки. Завдяки цьому підписникам не потрібно переходити на окремий лендінг для участі у гейміфікованій активності — усі необхідні дії можна виконати в листі.
Гейміфіковані активності підвищують залученість користувачів завдяки інтерактивному контенту, який привертає більше уваги, ніж сухі інформаційні чи промолисти. Щоб гейміфікація спрацювала, важливо обрати механіку, яка викличе інтерес і позитивні емоції.
Kаrcher обрали варіант “Колесо фортуни”, що показує високу ефективність для залучення аудиторії. Щоб мотивувати до участі в грі, додали пропозицію придбати техніку за вигідною ціною та отримати подарунок, використавши обмежений у часі промокод.
Лист із гейміфікованою активністю для Kаrcher:

АМР-технологія доступна користувачам Gmail. Однак це не заважає залучати користувачів інших поштових сервісів. Для них зазвичай створюють версію інтерактиву, що відкривається у браузері.
Механіка гейміфікації
Щоб залучити користувачів, вирішили, що гейміфікація буде безпрограшною і працюватиме таким чином:
- Клієнт крутить колесо фортуни у листі або його браузерній версії.
- Отримує промокод, який діє впродовж чотирьох днів.
- Оформлюючи замовлення, використовує промокод, щоб отримати один із подарунків, серед яких були рюкзак, рулетка, сумка для покупок, скребок для видалення льоду та безплатна доставка.
Повідомлення про подарунок після участі в інтерактиві:

Сегментація бази
В Kаrcher прагнули, щоб якомога більше підписників дізналися про пропозицію та здійснили замовлення. Для максимального підвищення конверсії з e-mail-бази відібрали контакти, які взаємодіяли з брендом упродовж останнього року. Водночас зі списку виключили клієнтів, що здійснили покупку протягом місяця перед розсилкою.
Таким чином, сегмент активних контактів для цієї кампанії склав 41% від загального обсягу email-бази Kаrcher.
Результати
АМР-кампанія досягла поставлених цілей і позитивно вплинула на ключові показники.
| OR | CTR | |
| До активності* | 27% | 2,9% |
| Після активності | 38% | 6,6% |
*середній показник за пів року до активності
У Kаrcher відзначили ефективність цієї гейміфікованої активності, тож бренд планує частіше використовувати такий підхід для залучення аудиторії.
Джерело: eSputnik
Read also
Системність у цифровізації визначає лідерів бізнесу
