Kasta та Readeat оголосили про партнерство
З осені 2024 року Kasta масштабується в нові категорії, розвиваючи суперап, що поєднує мультикатегорійний маркетплейс і банкінг. Відтоді до платформи приєдналися лідери своїх ніш — Фокстрот, E-Zoo, Pampik, Intertop. Черговим кроком масштабної експансії стало партнерство з Readeat, яке посилює екосистему щоденної вигоди та відкриває нові можливості для зростання продажів.
Екосистема щоденної вигоди Kasta оголосила про нове партнерство з одним з провідних книжкових ритейлерів Readeat. Це мережа книгарень і онлайн-сервіс, що об’єднує понад 35 000 видань для читачів різного віку та жанрів, включно з художньою літературою, нон-фікшн, дитячими книгами та іншими категоріями. Проєкт створено українським підприємцем Дмитром Феліксовим, засновником Concert.ua, співзасновником музичного онлайн-медіа Слух (slukh.media), концертного майданчика Origin Stage та компанії Virus Music.
Запуск книжкової категорії на Kasta став логічним кроком у рамках стратегії мультикатегорійного розвитку платформи. Від осені 2024 року Kasta послідовно розширює свій асортимент, залучаючи лідерів ринку у своїх сегментах: техніку від Фокстрот, товари для дітей від Pampik, зоотовари E-Zоо та інші категорії товарів.
Формат співпраці передбачає, що Readeat пропонує свій каталог книжок безпосередньо покупцям Kasta, що дозволяє партнерам розширювати охоплення, а користувачам – отримувати вигідні умови та ширший асортимент товарів у межах одного маркетплейсу. До кінця грудня покупці отримають кешбек 10% на товари Readeat при оплаті замовлення Kasta Visa Card.
Партнерство з Readeat – частина загального курсу Kasta на трансформацію з мультикатегорійного маркетплейсу в екосистему щоденної вигоди, де покупці можуть не лише робити покупки, а й отримувати вигоди від кешбеків, фінансових сервісів і персоналізованих пропозицій.
Довідка. Kasta — екосистема щоденної вигоди, в якій одночасно можна придбати одяг, взуття, електроніку, аксесуари, усе для дому тощо та скористатися вигодами внутрішнього банкінгу. Вже 15 років Kasta розробляє сервіси, які змінюють український ринок і дають досвід ще зручніших, ще швидших, ще більш вигідних онлайн-покупок. Місія Kasta — дивувати та створювати нові екстра, тобто завжди давати більше.
Readeat — це мережа книгарень у Києві та книжковий сервіс онлайн, що об'єднує в собі понад 35 000 видань. Місія Readeat – закохати у читання усіх українців: від найменших до вже дорослих. Зробити книжку в руках частиною образу сучасної людини, одним із головних брендів нашої країни.
Read also
Перевтілення KFC у Дніпрі: сучасний дизайн і перша Game-зона для гостей (фотоогляд)
