Несерйозно про серйозне: як жартували в соцмережах над відкриттям першого H&M в Києві
Після виходу H&M в Україну і викликаного цим ажіотажу користувачі соцмереж згадали відкриття першого McDonald’s, розкладки секонд-хендів з продукцією H&M, пожартували над чергою в Lavina Mall і навіть знайшли в події “зраду”.
Поки одні раділи і постили фото в Instagram, вистоявши заради H&M багатогодинну чергу, користувачі соцмереж, як зазвичай, потішалися над ажіотажем як могли. Хтось жартував зло, не поділяючи позитиву українських шопоголіків, інші – вписалися заради підтримки загального “хайпу”. І хоча серед вітчизняних рітейлерів лише одиниці брали участь у святі троллінгу чужого успіху, RAU не змогла проігнорувати таку подію і зібрала найцікавіші і пам’ятні жарти по темі.
“Гей, H&M, якщо будуть питати — у нас є все, чого у вас немає, ми тут поруч”, – написав напередодні відкриття шведського рітейлера український бренд “Е&Ц” Епіцентр К.
Не упустили можливість Епіцентр К відзначити і день відкриття H&M, тим більше, що напередодні розпочав роботу новий торговий центр в Старокостянтинівці.
Головним жартом тут виступило фото сплячого на підлозі Lavina Mall фаната шведського бренду, якому приписали зовсім не ті думки.
Але є й інша точка зору про те ж фото, причому, складається враження, що “трушніша”.
Девелоперська компанія Greenol знайшла в чергах економічні вигоди, щоправда не для України.
Власник Global Spirits Євген Черняк і зовсім відреагував вкрай негативно: “До чого треба довести країну, щоб магазин дешевого одягу Н&M відкривали так, як раніше зустрічали космонавтів. Весь бомонд на відкритті. Багатогодинна черга щоб увійти. Друзі, ви чого?!”
Втім не всі розганяли “зраду” – деякі користувачі нестримно раділи дрібним приємностям і це виглядало щонайменше мило.
А як раділи сусіди в особі “Будинок іграшок”, адже їх магазин не тільки потрапив у поле зору нескінченного потоку покупців, цілеспрямовано прийшли за покупками, але й на чимало фото з відкриття. Ситуацію коротко прокоментував керівник відділу розвитку бізнесу мережі Будинок іграшок Костянтин Костур.
Поки народний депутат Сергій Лещенко був присутній на VIP-вечірці з нагоди відкриття магазину, його дружина, відомий діджей і засновниця Propaganda Records Анастасія Топольська жартувала над ним і загальним хайпи. І дійсно, що може бути приємніше, ніж потролити власного чоловіка.
Фанати перезапуску культового українського ситкому “Леся + Рома” під назвою “Марк + Наталка” звернули увагу на схожість абревіатури і просто переставили букви місцями, щоб ще раз пропіарити улюблений вітчизняний серіал.
Згадали з цього приводу і недавній інтернет-мем про гіперлуп, який, до речі, у бік Lavina Mall зовсім не завадив би.
Деякі користувачі згадували, що H&M давно є в Києві, правда на розкладках секонд-хендів.
А хтось навіть відкопав фото з відкриття першого McDonald’s, нагадавши, що подібні черги до чогось нового – це “true story”.
Один з користувачів також написала, що бачила відкриття першого H&M в Тбілісі і що там черга була не менше.
Інші – просто нестримно жартували.
Читайте також –
Підводна столиця: як рітейлери віджартувалися на тему потопу в Києві