Які товари українці замовляють з Японії: аналітика від Meest
Простота замовлення товарів з-за кордону спонукає українців все більше звертатись до онлайн-шопінгу. Найбільшу увагу вони звертають на асортимент, впевненість в оригінальності товарів та можливість зекономити, навіть з урахуванням вартості доставки. Що ж купують в Японії українці, розповіли фахівці компанії Meest China, проаналізувавши дані за І квартал 2025 року.
Якщо порівнювати з І кварталом 2024 року, то середній чек замовлень українців у Японії зріс більш як на 26%, перетнувши поділку у $30 (один зі стереотипів, що досі панує, що за кордоном закупи здійснюються на великі суми), в той час як загальний обсяг замовлень зріс у більш як 4,4 рази. Тож, як бачимо, шопінг з японських маркетплейсів лише набирає оберти.
Найпопулярніші категорії товарів, які частіше за інші фігурували в замовленнях напрямку Японія-Україна

- Вітаміни, біологічно активні добавки, мінерали лідирують та становлять 3% від усіх замовлень.
- Одяг, взуття, аксесуари — 8.8%.
- Товари для риболовлі — 8.2%.
- Доглядові засоби для волосся — 7.5%.
- Доглядова косметика для обличчя — 7.0%.
- Декоративні фігурки та статуетки — 6.9%.
- Їжа, напої, смаколики — 6.2%.
- Парфуми — 4.9%.
- Автотовари та запчастини — 4.5%.
- Контактні лінзи та розчини — 4.3%.
Що наступне? Шопінг-категорії з потенціалом
Крім «великої десятки» товарів у японських замовленнях, українські споживачі дедалі активніше досліджують і нові категорії, серед яких багато справді перспективних.

Так, стрімко зростає інтерес до інструментів і запчастин до техніки (4.2%).
Ще одна категорія, що поступово виходить з тіні — це побутова електроніка, гаджети та техніка (3.9%). Від стильних рисоварок і багатофункціональних електронних ваг до інноваційних гаджетів — все це можна знайти на внутрішньому ринку Японії, з гарантією якості та оригінальності.
Так само потроху зростає інтерес до товарів для активного дозвілля (2.6%).
У beauty-сегменті також помітне пожвавлення. Хоча японська декоративна косметика (2.1%) наразі не настільки популярна, як, скажімо, корейська, вона має всі шанси вирости в окремий напрям. Догляд за тілом (1.7%) — ще одна категорія, яка поки не в топі, але точно вартує уваги, бо японські бренди відомі своїм делікатним підходом і натуральними складниками.
Своє стабільне місце займають фототовари (0.6%), адже місцева оптика — одна з найкращих у світі.
З цікавого: потроху росте попит на вело- та мототовари (0.5%).
І, нарешті, годинники (0.2%). Такі бренди, як Casio чи Seiko, в самій Японії коштують на 30–40% дешевше, ніж в Україні. І йдеться не лише про базові моделі — там можна знайти ексклюзивні колекції, що взагалі не потрапляють на інші ринки.

Як бачимо, Японія — перспективний напрямок для вдалого шопінгу. І не лише для фанатів аніме та манги, а для всіх, хто цінує якість, надійність і розумну економію. Від вітамінів і фототехніки до побутової електроніки і риболовних снастей — є чим зацікавити українського споживача.
Довідка. Meest China — міжнародна поштово-логістична компанія, яка працює на ринку з 2014 року та входить у групу компаній Meest, яка також об’єднує Meest Пошта, Meest Cargo, Meest Shopping, Meest Europe, Meest USA та Meest Canada. Спеціалізація Meest China – доставка товарів у форматі поштових посилок для особистого користування, а також доставка комерційних вантажів для бізнес-клієнтів. Має представництва в Японії, Південній Кореї, Китаї, Узбекистані, Польщі, Німеччині та Україні.
Більше про шопінг з Японії – https://jp.meest.cn/
Read also
Системність у цифровізації визначає лідерів бізнесу
