Дослідження GfK Ukraine і MOYO: за 7 років витрати українців на телефони і комп’ютери виросли вдвічі

Дослідження GfK Ukraine і MOYO: за 7 років витрати українців на телефони і комп’ютери виросли вдвічі

19.03.2018 01:30
  1061
rau

Компанії GfK Ukraine і MOYO.ua проаналізували, як змінювався купівельний попит на мобільну техніку і комп’ютери в Україні в період з 2011 по 2017 роки.

За останні роки витрати на мобільну техніку в Україні зросли з 14 до 30 млрд грн, і велика частина цих грошей іде на смартфони. При цьому техніки стали купувати менше. Такі дані опублікували компанії GfK Ukraine і MOYO.ua дослідивши, як змінювався купівельний попит в Україні в період з 2011 по 2017 роки.

За даними GfK Ukraine у 2011 році на мобільні телефони, смартфони, планшетні комп’ютери і ноутбуки в Україні було витрачено 13,8 млрд грн. Щорічно ця сума збільшувалася, досягнувши позначки 30,7 млрд грн в 2017 році.

Але, незважаючи на зростання витрат, кількість техніки, купленої українцями, істотно знизилося. Пік продажів спостерігалося в 2013 році. Тоді було придбано 3,4 млн смартфонів, 4,9 млн мобільних телефонів, 1,4 млн ноутбуків і 1,2 млн планшетних комп’ютерів (сумарно 10,9 млн одиниць).

При цьому, вже в 2015 році зафіксовано максимальне просідання ринку. Тоді було куплено всього 5,9 млн «девайсів»: 3,1 млн смартфонів, 1,5 млн мобільних телефонів, 480 тис. ноутбуків і 800 тис. планшетів. З 2016 та 2017 роки попит на мобільну техніку дещо зріс, але, в основному, за рахунок продажів смартфонів. Тоді як попит на ноутбуки майже не змінився, а на мобільні телефони та планшети – незначно знизився.

Виною ситуації, що склалася стало падіння курсу гривні. Таким чином, незважаючи на істотне зростання витрат в національній валюті, витрати в доларах США істотно знизилися, і поки не вийшли на докризовий рівень.

У компанії MOYO.ua вказують, що незважаючи на курсові коливання, середня вартість мобільного телефону за минулі сім років практично не змінилася, залишившись в межах 800-900 грн. Тоді як середня вартість смартфонів і планшетних комп’ютерів зросла в 1,5 рази, а ноутбуків – в 3,5 рази.

Довідка. MOYO.ua – мультиформатна мережf магазинів, що об’єднує стандартні роздрібні магазини і інтернет-магазин. Історія компанії почалася в 2009 році, коли був відкритий перший роздрібний магазин. Мережа налічує 45 магазинів і представлена в 31 місті України. Клієнти можуть купити товар в роздрібних магазинах, а також оформити замовлення в інтернет-магазині www.moyo.ua.

Читайте також –

Інфографіка: На що українці витрачали гроші в 2017-му

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  121
Усі новини ринку