Intertop офіційно виводить в Україну новий бренд – The North Face
Перші монобрендові торгові точки американського бренду outdoor–одягу, взуття та спорядження компанія відкриє на початку 2019 року
В кінці 2018 року портфель одного з провідних одежних операторів України Intertop Ukraine поповнився сильним outdoor-брендом – The North Face. З початку наступного року компанія буде ексклюзивним представником торгової марки в нашій країні, тому вже готується до відкриття нових магазинів. Про особливості нового бренду в портфелі рітейлера, планах відкриття торгових точок і просування торгової марки, ціновому діапазоні та багато іншого в бліц-інтерв’ю RAU розповіла маркетинг-директор Intertop Ukraine Валерія Толочина.
– Розкажіть про бренд, який ви виводите на український ринок: країна походження, як довго існує, що пропонує? Коли чекати його появи?
– Добре відомий своїми інноваціями, The North Face пропонує технологічно просунуті продукти, призначені як для досвідчених альпіністів і спортсменів, так і для любителів відпочинку на природі.
Історія бренду почалася в 1966 році, з відкриття магазина в Сан-Франциско, і стала революцією в області виробництва та торгівлі outdoor-спорядженням. На даному етапі свого розвитку він пропонує технологічні колекції одягу, взуття, спорядження для активного відпочинку й аксесуари, будучи лідером інновацій в своїй сфері.
– Яка місія бренду та яка його цільова аудиторія?
– Фундаментальна місія The North Face залишається незмінною з 1966 року: «Надавати кращу екіпіровку для спортсменів і любителів активного відпочинку, підтримувати збереження природи та надихати глобальний рух дослідників».
Відповідно, цільова аудиторія досить широка: від професійних спортсменів, для яких критично важливі технології та інновації, до любителів активного відпочинку та шанувальників стилю casual.
Саме тому The North Face входить в топ-3 найбільш продаваних outdoor-брендів практично в кожній з країн Європи. А в США в ньому ходять всі, навіть голлівудські зірки або президенти.
– В якому ціновому сегменті він буде працювати?
– Середній/середній плюс. Наприклад, зараз в колекції «Осінь-Зима-2018» представлені шапки від 899 грн, футболки від 999 грн, светри від 1499 грн, куртки від 3699 грн і взуття від 2199 грн. При цьому в продукта найвища якість, а все інновації тестуються як у власних лабораторіях, так і спортсменами в експедиціях по всьому світу.
– Intertop буде ексклюзивним представником, або продукцію бренду зможуть продавати й інші рітейлери?
– З 1 січня 2019 року Intertop Ukraine стає ексклюзивним дистриб’ютором The North Face в Україні. Крім роздрібної торгівлі, відкриття мульти- і монобрендових магазинів, а також онлайн-торгівлі, договір передбачає розвиток оптового каналу продажів.
– Він буде представлений в ваших мультибрендових магазинах, або плануєте відкривати окремі корнери/торгові точки?
– Вже зараз колекція одягу, взуття та аксесуарів The North Face доступна онлайн на intertop.ua, а також в офлайн магазинах Intertop. Відкриття перших монобрендових магазинів заплановано на початок 2019 року.
– Географічний охоплення: де і коли можна чекати появи магазинів, і в якому форматі?
– З першої ж поставки стартували онлайн-продажі всього асортименту, з можливістю доставки по всій Україні. Крім того, частина колекції вже доступна в мультибрендових магазинах Intertop – взуття, одяг і аксесуари. Для цієї частини асортименту працює сценарій «резерв», що дуже зручно клієнтам. Коли відкриються монобрендові магазини, рівень сервісу буде ще вище, так як підключаться всі омніканальние сценарії.
– Як плануєте його просувати: чи будуть якісь маркетингові акції, окремі рекламні кампанії?
– На 2019 рік запланована рекламна кампанія по просуванню бренду. Так, The North Face добре відомий в Україні, але ми хочемо зробити акцент на тому, що бренд став ще ближче, на розширенні точок продажів і на новому рівні сервісу омніканальной моделі.
– Як часто оновлюються колекції, і наскільки Україна буде швидко отримувати їх?
– Зараз The North Face випускає дві колекції на рік (весна-літо і осінь-зима), вони будуть з’являтися в Україні згідно глобального календаря, як і в усьому світі.
Читайте також –
Володимир Цой, MTI і Intertop: як не втрачати інтерес до бізнесу