Intertop запускає маркетплейс, оновлює мобільний додаток і розвиває партнерство з Укрпошта

Intertop запускає маркетплейс, оновлює мобільний додаток і розвиває партнерство з Укрпошта

26.03.2018 08:15
  2468
Іван Зайцев

Один з найбільших fashion-рітейлерів України Intertop поділився підсумками 2017 року і планами на 2018-й.

Вже зараз в інтернет-магазинах групи Intertop представлені моделі взуття Nike на умовах маркетплейса. Як розповів CEO компанії Сергій Бадрітдінов, розвиток мультиканальних продажів залишається однією з ключових завдань рітейлера на цей рік. За 2017-й продажі через онлайн-канал збільшилися на 64%, а в цілому продажі online-by-sell (OBS) виросли в 3,6 рази.

 

Пік трафіку в інтернет-магазинах intertop.ua та ecco.com.ua був зафіксований в листопаді минулого року на «Чорну п’ятницю» – тоді портали відвідало понад 1,65 млн користувачів. Олексій Сапунков, Chief Digital Officer Intertop, підкреслив, що крім розвитку онлайн-магазинів компанія багато уваги приділяє просуванню мобільного додатка. «Зараз в наших інтернет-магазинах представлені більше 20 000 SKU – весь асортимент фізичних торгових точок і ще трохи, – розповідає Олексій. – Ми вже завершили запуск першої версії мобільного додатку, і готові до впровадження другої, яка зробить покупки ще зручнішими та швидкими». З переваг використання програми: повноцінне і більш раннє, ніж в інтернет-магазинах, повідомлення про нові акції та колекції, push-повідомлення, персоналізовані пропозиції та багато іншого.

У той же час ніяких цінових відмінностей між фізичним магазином, онлайн-платформою і мобільним пропозицією не буде: вартість товарів у всіх каналах залишається однаковою.

«Ми розвиваємо омніканальну модель, коли ціна для клієнта завжди однакова, незалежно від точки входу, – деталізує Олексій Сапунков. – Amazon може собі дозволити відмінності у вартості продукції в мобільному додатку та на сайті, але ми сповідуємо інші принципи».

 

Також в компанії працюють і над впровадженням систем штучного інтелекту і чат-ботів. Як розповідає Chief Digital Officer Intertop, протягом півроку почне працювати чат-бот, який зможе давати відповіді на найпопулярніші запити користувачів: наявність товарів на складах і магазинах, адреси найближчих торгових точок та їх асортимент, акції та час появи нових колекцій.

При цьому в подальшому Intertop планує активно розвиватися в форматі маркетплейс. Що примітно, обмежуватися тільки взуттям компанія не має наміру: в інтернет-магазинах будуть представлені і інші категорії.

У тому числі товари для спорту, активного відпочинку, аксесуари і багато іншого. Акцент при цьому робитиметься на продукцію українських виробників.

Сергій Бадрітдінов уточнює, що вже зараз в лінійці товарів Intertop представлені моделі 30 українських компаній, і в перспективі мережа має намір збільшувати асортимент made in Ukraine. «Щороку ми розширюємо портфель наших брендів – як українських, так і зарубіжних – як мінімум на п’ять позицій», – конкретизує топ-менеджер.

 

Втім, директор з логістики Intertop Юрій Павленко наголошує, що для швидкості виконання замовлень компанія буде робити ставку на власну продукцію: співпраця з виробниками, чиї товари не знаходяться на складах рітейлера буде обмеженою.

Зараз переважна більшість доставок замовлень, зроблених онлайн, мережа здійснює за допомогою Нова пошта, але вже найближчим часом ситуацію зміниться: Intertop розширює співпрацю з Укрпошта.

За словами Юрія, до кінця 2018 року близько 20% доставок мережі буде здійснювати державний оператор. А в перспективі компанія розглядає і можливість створення власної кур’єрської служби – як мінімум, в Києві й інших містах-мільйонниках. Щоб реалізувати повноцінну омніканальну модель продажів, в Intertop проводять оновлення конвеєрної лінії на складах: її продуктивність збільшиться з нинішніх 3000 до 15 000 замовлень на добу.

 

Разом з тим, від розвитку традиційного роздробу провідна взуттєва мережа України теж не відмовляється. Як повідомила директор з розвитку Intertop Наталія Андрющенко, в планах компанії – подальше відкриття магазинів в кращих локаціях. «Зараз наша мережа нараховує 109 магазинів в Україні. Скоро ми відкриємо ще один магазин в київському ТРЦ Lavina Mall, – додає вона. – Розглядаємо й інші пропозиції, в першу чергу, в якісних торгово-розважальних центрах. Наприклад, точка в луцькому ТРЦ Port City показує дуже хорошу динаміку, так що зупинятися не збираємося». При цьому компанія робить ставку саме на ТРЦ, street-retail на даному етапі розглядається тільки як допоміжний напрямок: коли в місті не вистачає місць в якісних торгових центрах.

Читайте також –

Як український рітейл уникає податків і чому це шлях в нікуди – колонка СЕО INTERTOP


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  1508
Усі новини ринку