Helen-Marlen.com стане маркетплейсом

Helen-Marlen.com стане маркетплейсом

19.01.2018 08:45
  653
Дарья Златьева

Helen Marlen Group створює власний маркетплейс, буде запущена нова CRM і мобільний додаток на iPhone, з’явиться об’єднаний сайт Helen і Baby Marlen, відкриються шоуруми в Одесі, Харкові та Запоріжжі.

Олексій Кавицький, власник Samsonika, яка розвиває онлайн-проекти Helen Marlen Group розповів про те, як зміниться онлайн-стратегія групи компаній. Раніше він в партнерстві з Іваном Дубновим розвивали проект Umberfirm.com (колишня назва – Posh Online Retail Management). У компанії було два напрямки діяльності: запуск, управління і розвиток корпоративних магазинів одягу та маркетплейси. Umberfirm спеціалізувалася на онлайн-продажах в сегменті «люкс» і «преміум»: helen-marlen.com, babymarlen.com.

Схоже, партнери не спрацювалися. Олексій Кавицький написав у себе на сторінці в соцмережі Facebook про те, що компанії Umberfirm більше не існує. Тепер він розвиває зі своєю командою проект Samsonika, який є R & D лабораторією Helen Marlen Group, в основні завдання якої входить вивчати, створювати і розвивати нові підходи в торгівлі.

Підприємець поділився планами розвитку проекту. Одним з основних завдань буде запуск Market Place на порталі Helen-Marlen.com. Проект з’явиться до кінця літа. До співпраці запросять “кращі торгові компанії Києва та України, зі схожою філософією lifestyle”. Серед них будуть ювелірні компанії, косметичні бренди, home&design, wine and etc. Влітку з’явиться новий об’єднаний сайт Helen і Baby Marlen.

Крім цього готується запуск мобільного додатку на iPhone для Helen Marlen Group. Зараз йдуть фінальні тижні бета-тестування.

Проект posh.ua буде працювати за новою моделлю outlet. На ньому будуть представлені преміум і люкс категорії, зі знижками від -60% і вище. Асортимент буде складатися з товарів розпродажу, з оновленого порталу бренду і частково з розпродажного товару HMMP (Helen Marlen Market Place). На Helen Marlen розділ outlet зникне, там можна буде купити тільки товар за повною ціною і побачити акційні пропозиції до -50%.

Крім того, для групи компаній буде запущена нова CRM. “Відправ через додаток або сайт фото своїх улюблених речей з вашого гардеробу, і ми закриємо питання в супровідному товар. Ніяких килимових e-mail. Тільки особиста пропозиція і максимальна персоналізація”, – так описує новий сервіс Олексій Кавицький.

Також планується відкриття шоурумів компанії в Одесі, Харкові, Запоріжжі.

Читайте також –

Електронний рік: підсумки українського e-commerce за 2017-й


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку