Топ-менеджери H&M повторно відвідали Україну – ЗМІ

Топ-менеджери H&M повторно відвідали Україну – ЗМІ

26.01.2017 06:12
  367
Ukrainian Retail Association

Джерела видання Новое время стверджують, що H&M готується до виходу в Україну і вже прицінюється до нерухомості в найбільших ТРЦ і на Хрещатику.

Як пише Новое время, минулого тижня Київ відвідала делегація шведської компанії Hennes & Mauritz AB на чолі з Маттіасом Ламбергом, директором з розвитку нових ринків. Нагадаємо, наприкінці минулого року делегація бренду і Маттіас Ламберг вже побували в Україні, про що повідомляла liga.net.

Втім, у головному офісі компанії на запит Новое время відповіли, що не планують зараз відкривати магазини в Україні, а вояж своїх співробітників в столицю пояснили постійним пошуком нових ринків.

Однак експерти уточнюють: заперечувати свій вихід до моменту підписання остаточних угод — це нормальна світова практика. І в даному випадку краще довіряти не офіційними відповідям, а інформації учасників ринку.

Відразу чотири джерела в Україні — інвестбанкір і керівники консалтингових і торгових компаній — на умовах анонімності розповіли НВ: H&M активно шукає місця для відкриття своїх магазинів. Шведи, мовляв, придивляються до найбільших столичних торгово-розважальних центрів Sky Mall, Ocean Plaza, Lavina Mall, а також прицінюються до приміщень на Хрещатику.

Переговори з українськими ТРЦ, як розповідає один із співрозмовників НВ, що має відношення до управління торговельною нерухомістю, проходять вкрай складно. За його словами, H&M, що має середній розмір магазину в 3000-5000 кв. м, розраховує на орендні ставки наполовину менші ринкових.

Hennes & Mauritz AB володіє мережею H&M — всесвітньо відомим рітейлером демократичної одягу брендів H&M, H&M Home, COS, Weekday, Cheap Monday, Monki, &Other Stories. Це одна з найбільших торгових компаній в світі, що на кінець минулого року керувала майже 4200 магазинів.

При цьому H&M, згідно з дослідженням компанії GfК, стоїть на другому місці в списку брендів, яких не вистачає українцям. А такий візит може говорити про те, що шведи все-таки зважилися вийти на вітчизняний ринок. Тим більше, що за останні півтора місяці це вже друга їх поява в Києві.

Джерело: Новое время

Нова надія: Найбільш очікувані зарубіжні бренди в Україні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  49
Усі новини ринку