H&M Group повідомляє про зростання операційного прибутку на 40%, незважаючи на скромне зростання продажів

H&M Group повідомляє про зростання операційного прибутку на 40%, незважаючи на скромне зростання продажів

26.09.2025 08:09
  893
Оксана Дудка

Група H&M продемонструвала сильні результати у ІІІ кварталі фінансового року (з червня по серпень 2025 року), операційний прибуток якого зріс на 40% до 4,9 млн шведських крон порівняно з 3,5 млн ​​шведських крон за аналогічний період минулого року.

Згідно з проміжним дев’ятимісячним звітом, опублікованим 25 вересня, H&M Group зафіксувала збільшення операційної рентабельності на 8,6% порівняно з 5,9% рік тому.

Хоча чистий обсяг продажів у місцевих валютах зріс на 2% у ІІІ кварталі, зміцнення шведської крони вплинуло на зафіксовані продажі. Група повідомила про обсяг продажів у розмірі 57 млн ​​шведських крон, що менше ніж 59 млн шведських крон у попередньому кварталі. Бренд, якому належать H&M, COS & Other Stories та Arket, повідомив, що валовий прибуток у ІІІ кварталі склав 30,1 млрд шведських крон, що забезпечує валову маржу у 52,9% порівняно з 51,1% за аналогічний період минулого року.

У звіті зростання маржі пояснюється покращенням операцій у ланцюжку поставок та сприятливими зовнішніми факторами вартості, що компенсує деякі несприятливі впливи валютних курсів. Що стосується витрат, група скоротила витрати на збут та адміністративні витрати на 5% у шведських кронах до 25,2 млрд шведських крон. Компанія наголосила, що контроль витрат був вирішальним важелем у зміцненні прибутковості.

Станом на 31 серпня 2025 року група керувала 4118 магазинами по всьому світу, що на 180 магазинів (-4%) менше, ніж у попередньому році. Протягом перших дев’яти місяців відкрилося 36 нових магазинів і 171 закрилося.

Понад 30% продажів H&M зараз відбувається онлайн, і компанія заявила, що покращує обслуговування клієнтів завдяки оновленому плануванню магазинів, технологічним інвестиціям та тіснішій узгодженості між фізичними та цифровими каналами.

H&M відкрила свій перший магазин та запустила онлайн-присутність у Бразилії наприкінці серпня 2025 року, а також планує відкриття подальших магазинів по всій Латинській Америці. Серед інших запланованих розширень – Сальвадор, Венесуела, Парагвай та Мальта за франшизою, а також перший магазин COS в Індії.

H&M очікує, що продажі у вересні 2025 року відповідатимуть минулорічним рівням у місцевій валюті, але зазначила, що це слід розглядати на тлі сильних порівняльних показників 2024 року. Щоб пом’якшити майбутній тиск, H&M заявляє, що спиратиметься на гнучкість ланцюга поставок, цінову стратегію та контроль витрат.

Робін Даффі, старший аналітик споживчих ринків RSM UK, сказала, що останні результати показують, що «стратегія реорганізації H&M досягає прогресу»: «Незважаючи на повільне зростання продажів лише на 2% у місцевих валютах, операційний прибуток зріс на 40% завдяки жорсткішому управлінню запасами, покращеній валовій маржі та чіткішому контролю витрат. Чіткіший асортимент продукції та швидша оборотність запасів зменшили запаси на 9% у річному обчисленні, що зменшило знижки та збільшило маржу».

«Загалом, H&M демонструє чіткий прогрес на шляху до відновлення. Наступним викликом буде підтримка прибутковості, а також продовження інвестування в продукти, клієнтський досвід, магазини та цифрові можливості для зміцнення своїх глобальних позицій».

Джерело


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  271