Українська мережа Goldi відкриває магазин в столиці Польщі

Українська мережа Goldi відкриває магазин в столиці Польщі

16.01.2018 01:49
  1384
Ukrainian Retail Association

Після запуску магазину у Вроцлаві український рітейлер одягу Goldi відкриває торгову точку в Варшаві і планує продовжити розвиток на європейському ринку.

Про це повідомила прес-служба консалтингової компанії UTG з посиланням на власницю ТМ Goldi Галину Червонюк.

«Ми почали етап адаптації ще одного магазину Goldi в Варшаві, в торговому центрі Воля Парк. У 2018 році плануємо продовжити свій розвиток на європейському ринку. Зокрема, нам цікаві популярні ТРЦ Польщі. Ми готові відкривати нові магазини в Європі, тим самим демонструючи здатність Goldi гідно представляти себе і українську державу на ринку одягу, конкуруючи з відомими світовими брендами», – зазначила Галина Червонюк.

Вона також нагадала, що перший магазин в Польщі площею 380 кв. м компанія відкрила в минулому році у вроцлавському ТРЦ Wroclavia.

«Початок роботи в Польщі став довгоочікуваним новим витком нашого розвитку. Перш за все – це хороша можливість налагодити експорт своєї продукції в ЄС. Безумовно, підготовка до такого кроку велася протягом кількох років, оскільки Польща – це не тільки інша країна і зовсім новий ринок, підходи в рітейлі, це і нові можливості, в кінці кінців. Насправді, українському виробнику важко пробитися на європейський ринок і неймовірно важко конкурувати з відомими міжнародними брендами. Але, я думаю, навіть впевнена, що ми готові і заслуговуємо цього», – підкреслила Червонюк.

Відзначимо, що в Україні мережа магазинів Goldi станом на січень 2018 року об’єднує 24 торгові точки в 17 містах країни: Києві, Рівному, Львові, Луцьку, Хмельницькому, Житомирі, Полтаві, Одесі, Вінниці, Тернополі, Черкасах, Івано-Франківську, Запоріжжі , Кривому Розі, Херсоні, Чернігові та Дніпрі. У магазинах компанії представлено широкий асортимент чоловічого і жіночого одягу як спортивного, так і класичного стилю, яка виробляється на потужностях Рівненського льонокомбінату.

Читайте також –

Прекрасна Jasmine: як український бренд жіночої білизни збирається підкорювати східні країни


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  94
Усі новини ринку