Фокстрот відновив флагманський магазин у Харкові, зруйнований ракетним ударом у 2022 році (+фото)
Для компанії це не просто відкриття нового простору, а відновлення важливого торгівельного об’єкту на мапі міста та в історії мережі.
24 листопада 2025 року мережа техніки та електроніки Фокстрот офіційно відкрила один зі своїх легендарних флагманів: магазин на вул. Вернадського, 2 у Харкові. Компанія прийняла рішення відбудувати його після влучання ворожої ракети на початку повномасштабного вторгнення рф в Україну.
Для харків’ян цей магазин добре знайомий: вперше він відчинив двері 1 квітня 2009 року і протягом багатьох років входив у топ-3 найрезультативніших торгових точок компанії. Cьогодні сюди знову повертаються покупці – як знак того, що Харків живе, розвивається і стоїть попри все.

«Не просто так кажуть, що Харків – залізобетон, бо це місто сильних духом людей. Тут живуть надзвичайно стійкі, сильні та вірні своєму місту українці. І саме заради них ми відновлюємо життя там, де його намагалися знищити. Наші покупці люблять цей магазин, і ми дуже хотіли відкрити його двері саме для них – як знак вдячності та поваги. Також нам важливо було встигнути відкрити його саме зараз – в розпал Чорної п’ятниці та новорічного сезону, коли людям потрібен доступний сервіс, знижені ціни і надійний магазин поруч. Тому команда здійснила надзвичайні зусилля, показала максимальну залученість до процесу, професіоналізм і досягнула цілі», – зазначив Юрій Поліщук, СЕО Фокстрот.

Під час реконструкції компанія повністю переглянула концепцію магазину, адаптувавши її до сучасного формату і з урахуванням принципів безбар’єрності. Магазин отримав оптимізовану торгову площу (944 кв. м), сучасний дизайн і обладнання, енергоефективне освітлення, нову інженерну інфраструктуру та сервісний хаб найновішого зразку. Орнаменти «вишиванки», інтегровані в елементи оформлення, стали символом національної ідентичності та стійкості українців.

Це дозволило створити компактний і логічний маршрут покупця, посилити представленість найпопулярніших категорій та покращити персональну взаємодію з клієнтом. Оновлений магазин включає 37 сучасних бренд-зон, де покупці можуть не лише побачити техніку, а й протестувати її перед покупкою.

Актуальний фокус ритейлера на доступності: два пандуси у вхідній зоні, широкі проходи для зручного пересування, безбар’єрний хаб з інклюзивним плануванням, комфортна кредитна зона, сервіс обслуговування жестовою мовою.

У Фокстрот додають, що відновлення магазину у Харкові – важливий крок у стратегії бренду. Компанія послідовно розвиває мережу в умовах воєнного часу, підтримуючи доступність сервісу для покупців по всій країні. Лише у 2025 році Фокстрот відкрив 4 нові магазини та модернізував ще 5, продовжуючи оновлення форматів і підходів до клієнтського досвіду.

Загальна кількість торгових точок Фокстрот наразі становить 127 магазинів у 67 містах, а онлайн напрямок демонструє активне зростання: за перше півріччя 2025 року трафік на foxtrot.ua збільшився на 47%. Омніканальний ритейлер стабільно входить до топ-100 найбільших платників податків України і за 9 місяців 2025 року перерахував до держбюджету 765 млн грн. Фокстрот на регулярній основі підтримує захисників: за час повномасштабної війни компанія передала Силам оборони України техніки та обладнання на понад 51 млн грн.

Read also
У столичному ТРЦ Retroville відкриваються Ultra Group, Aromateque і Всі Свої.
