Теплий ламповий Фокстрот: як виглядає супермаркет техніки в новому форматі (фоторепортаж)

Теплий ламповий Фокстрот: як виглядає супермаркет техніки в новому форматі (фоторепортаж)

26.12.2017 12:49
  1370
Іван Зайцев

Новий дизайн, полки з підказками, понад 1300 квадратних метрів торгової площі і більше 16 000 товарних позицій: в Києві почав роботу новий супермаркет Фокстрот.

У київському ТЦ ГородОК 22 грудня відбулося урочисте відкриття супермаркету техніки для дому Фокстрот. Нова торгова точка мережі входить в п’ятірку найбільших магазинів бренду по площі, і лідирує по представленому в ній асортименту – майже 16 000 товарних позицій, з яких біля 4000 – новинки, які можна придбати відразу в магазині. Крім розширеного асортименту, новий Фокстрот відрізняється оновленою концепцією, дизайном інтер’єру, зонуванням та ще кількома сюрпризами. Як відкривався магазин і що в ньому представлено – у фоторепортажі RAU.

Про відкриття магазину все перехожі дізнавалися ще на вулиці: промоутери активно роздавали листівки і переконували киян відвідати новий Фокстрот в ТЦ ГородОК. А в самому торговому центрі майбутніх клієнтів залучали аніматори: дівчата, одягнені в костюми лисичок: «тотемної тварини» мережі.

Старання не були марними: вже задовго до відкриття відвідувачі зібралися біля магазину і з нетерпінням очікували початку роботи торгової точки. А всередині тим часом завершували останні приготування і готувалися зустріти перших покупців.

Фокстрот вражає своїми розмірами і різноманітністю товару. Здається, знайти тут можна все, що завгодно: від роботів-собачок і аксесуарів для гаджетів до вражаючого вибору телевізорів і великої побутової техніки, посуду та багато чого іншого.

Зрозуміло, представлені ноутбуки та смартфони. Причому для зручності клієнтів прямо поруч з товаром розміщені сумки та інші аксесуари. Вибравши ноутбук, можна відразу ж підібрати і відповідну сумку. Розумно і зручно.

Також в Фокстрот можна купити гіроскутери і електровелосипеди: багато сучасних споживачів продовжують слідувати моді та забезпечують стабільний попит на цей товар.

Новітня техніка також представлена smart-годинниками, фітнес-браслетами та іншими гаджетами. Особливу увагу привертав милий робот і нині обов’язкові для супермаркетів техніки квадрокоптери.

У прес-релізи про відкриття магазину Фокстрот в ТЦ ГородОК спеціально звертали увагу, що він буде відрізнятися незвичайним дизайном інтер’єру. І дійсно: спеціально продумане й оригінальне освітлення залишає дуже приємне враження.

Але це не єдина відмінність нового об’єкта від інших супермаркетів мережі. Наприклад, тут облаштовано зону віртуальної реальності, тож будь-хто може протестувати VR-техніку.

Окремо приготовлений куточок для любителів комп’ютерних ігор. Тут представлені новітні і найпотужніші моделі ноутбуків, спеціальні «геймерські» миші та клавіатури, а також крісла з додатковими функціями.

Проектувальники завбачливо розмістили касову зону в глибині залу: таким чином, відвідувачі по дорозі до каси можуть уважно ознайомитися з усім асортиментом. Або вибрати додаткову покупку.

Поруч з касами знаходиться відділ видачі кредитів, на випадок, якщо клієнтові потрібно позика, та місце видачі інтернет-замовлень. Все поруч і нічого шукати не треба.

Навпроти касової зони: місце для кулінарних майстер-класів і демонстрації можливостей техніки. Партнер цього куточка гурманів – Kenwood.

Недалеко від куточка шеф-кухаря знаходиться сервісна зона та стелаж з товарами для «розумного будинку».

Взагалі, в торговому залі досить багато вітрин і стелажів, брендованих логотипами виробників. Особливо виділяється зона Philips, де пропонується дрібна побутова техніка: бритви, фени, плойки і так далі.

А ось інші виробники техніки, уподобавши для себе місця, вважають за краще презентувати максимально широку лінійку товарів, наочно демонструючи, що при бажанні можна облаштувати квартиру технікою тільки одного бренду: від холодильника і пральної машини до пилососа та гаджетів.

І багато відвідувачів не стали відкладати покупки в довгий ящик, відразу вибирали товар, який сподобався і поспішали до каси. Тим більше, що в перші дні офіційної роботи магазину Фокстрот приготувала для покупців сюрпризи і подарунки, в тому числі розігрували новий iPhone X і інші цінні призи.

Читайте також –

Фокстрот відкриє в наступному році 10 магазинів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  124
Усі новини ринку