Теплий ламповий Фокстрот: як виглядає супермаркет техніки в новому форматі (фоторепортаж)

Теплий ламповий Фокстрот: як виглядає супермаркет техніки в новому форматі (фоторепортаж)

26.12.2017 12:12
  4690
Іван Зайцев

Новий дизайн, полки з підказками, понад 1300 квадратних метрів торгової площі і більше 16 000 товарних позицій: в Києві почав роботу новий супермаркет Фокстрот.

У київському ТЦ ГородОК 22 грудня відбулося урочисте відкриття супермаркету техніки для дому Фокстрот. Нова торгова точка мережі входить в п’ятірку найбільших магазинів бренду по площі, і лідирує по представленому в ній асортименту – майже 16 000 товарних позицій, з яких біля 4000 – новинки, які можна придбати відразу в магазині. Крім розширеного асортименту, новий Фокстрот відрізняється оновленою концепцією, дизайном інтер’єру, зонуванням та ще кількома сюрпризами. Як відкривався магазин і що в ньому представлено – у фоторепортажі RAU.

Про відкриття магазину все перехожі дізнавалися ще на вулиці: промоутери активно роздавали листівки і переконували киян відвідати новий Фокстрот в ТЦ ГородОК. А в самому торговому центрі майбутніх клієнтів залучали аніматори: дівчата, одягнені в костюми лисичок: «тотемної тварини» мережі.

Старання не були марними: вже задовго до відкриття відвідувачі зібралися біля магазину і з нетерпінням очікували початку роботи торгової точки. А всередині тим часом завершували останні приготування і готувалися зустріти перших покупців.

Фокстрот вражає своїми розмірами і різноманітністю товару. Здається, знайти тут можна все, що завгодно: від роботів-собачок і аксесуарів для гаджетів до вражаючого вибору телевізорів і великої побутової техніки, посуду та багато чого іншого.

Зрозуміло, представлені ноутбуки та смартфони. Причому для зручності клієнтів прямо поруч з товаром розміщені сумки та інші аксесуари. Вибравши ноутбук, можна відразу ж підібрати і відповідну сумку. Розумно і зручно.

Також в Фокстрот можна купити гіроскутери і електровелосипеди: багато сучасних споживачів продовжують слідувати моді та забезпечують стабільний попит на цей товар.

Новітня техніка також представлена smart-годинниками, фітнес-браслетами та іншими гаджетами. Особливу увагу привертав милий робот і нині обов’язкові для супермаркетів техніки квадрокоптери.

У прес-релізи про відкриття магазину Фокстрот в ТЦ ГородОК спеціально звертали увагу, що він буде відрізнятися незвичайним дизайном інтер’єру. І дійсно: спеціально продумане й оригінальне освітлення залишає дуже приємне враження.

Але це не єдина відмінність нового об’єкта від інших супермаркетів мережі. Наприклад, тут облаштовано зону віртуальної реальності, тож будь-хто може протестувати VR-техніку.

Окремо приготовлений куточок для любителів комп’ютерних ігор. Тут представлені новітні і найпотужніші моделі ноутбуків, спеціальні «геймерські» миші та клавіатури, а також крісла з додатковими функціями.

Проектувальники завбачливо розмістили касову зону в глибині залу: таким чином, відвідувачі по дорозі до каси можуть уважно ознайомитися з усім асортиментом. Або вибрати додаткову покупку.

Поруч з касами знаходиться відділ видачі кредитів, на випадок, якщо клієнтові потрібно позика, та місце видачі інтернет-замовлень. Все поруч і нічого шукати не треба.

Навпроти касової зони: місце для кулінарних майстер-класів і демонстрації можливостей техніки. Партнер цього куточка гурманів – Kenwood.

Недалеко від куточка шеф-кухаря знаходиться сервісна зона та стелаж з товарами для «розумного будинку».

Взагалі, в торговому залі досить багато вітрин і стелажів, брендованих логотипами виробників. Особливо виділяється зона Philips, де пропонується дрібна побутова техніка: бритви, фени, плойки і так далі.

А ось інші виробники техніки, уподобавши для себе місця, вважають за краще презентувати максимально широку лінійку товарів, наочно демонструючи, що при бажанні можна облаштувати квартиру технікою тільки одного бренду: від холодильника і пральної машини до пилососа та гаджетів.

І багато відвідувачів не стали відкладати покупки в довгий ящик, відразу вибирали товар, який сподобався і поспішали до каси. Тим більше, що в перші дні офіційної роботи магазину Фокстрот приготувала для покупців сюрпризи і подарунки, в тому числі розігрували новий iPhone X і інші цінні призи.

Читайте також –

Фокстрот відкриє в наступному році 10 магазинів


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14