Фокстрот вийшов на маркетплейс Алло
У грудні всеукраїнський ритейлер побутової техніки та електроніки Фокстрот оголосив про вихід на ще одну з популярних e-commerce платформ – маркетплейс інноваційних товарів Алло. Такі дії є продовженням розширення присутності бренду в онлайн-просторі з метою покращення сервісної складової. Це логічний крок у підсиленні омніканальної моделі ритейлера, яка поєднує офлайн магазини, власний e-commerce і партнерські платформи.
Співпраця Foxtrot.ua з Алло стала пілотним проєктом, у межах якого на старті співпраці представлено асортимент великої побутової техніки – категорії, де ритейлер має найбільшу експертизу на українському ринку.
«Ми системно розвиваємо присутність бренду в електронній комерції і маркетплейсах. Партнерство з Алло – це логічне продовження нашої стратегії, спрямованої на максимальну зручність для клієнта та омніканальні продажі. Покупці мають отримувати доступ до техніки Фокстрот там, де їм найзручніше: у магазинах, мобільному застосунку, на Foxtrot.ua або на маркетплейсах», – прокоментував СЕО компанії Юрій Поліщук.
Запуск колаборації припадає на різдвяно-новорічний період, що дозволить протестувати динаміку продажів, рівень попиту та взаємодію користувачів з платформою. За підсумками тесту компанія визначить подальші кроки масштабування, співпраці й розширення представлених категорій від Foxtrot.ua на партнерському маркетплейсі.
«Сучасний ринок електроніки вимагає переосмислення відносин. Ми в Алло чітко бачимо, що часткова конкуренція у певних сегментах не повинна бути перешкодою для стратегічного партнерства, яке генерує додаткову цінність для кінцевого споживача. Цей кейс демонструє зрілість ринку та підтверджує: майбутнє за ефективною колаборацією, оскільки вона гарантує розширення пропозиції та можливостей для всіх гравців ринку», – додав керівник департаменту «Маркетплейс Алло» в компанії Алло Денис Корецький.
Зазначимо, що у листопаді 2024 року Фокстрот успішно запустив продажі на маркетплейсі Kasta, а в грудні – на monoмаркеті. Асортимент мережі стабільно демонструє високий рівень попиту: тисячі задоволених клієнтів, NPS 74% і 91% викупів замовлень. Така співпраця не лише посилює онлайн-присутність бренду, а й відкриває доступ до нової аудиторії, забезпечуючи покупцям зручний і швидкий спосіб придбати офіційну техніку з гарантією від Фокстрот.
Довідка. Фокстрот – одна з найбільших в Україні омніканальних мереж за кількістю торгових точок і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. Представлений 127 магазинами у 67 містах, онлайн-каналом і мобільним застосунком Foxtrot.ua. Ритейлер системно впроваджує зміни, спрямовані на модернізацію бізнес-процесів, покращення клієнтського досвіду і безбар’єрність.
Алло – маркетплейс інноваційних товарів від електроніки та інструментів до меблів та електромобілів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.
Read also
Столичний ТРЦ Караван Outlet змінює назву на Victoria Gardens
