Eva запустила оцінювання доставки товарів у магазини за аналогією із сервісами таксі

Eva запустила оцінювання доставки товарів у магазини за аналогією із сервісами таксі

11.04.2025 08:04
  1685
Оксана Дудка

У березні мережа магазинів Eva завершила впровадження проєкту «Зворотний зв’язок при доставці товару в роздрібну мережу». Нововведення дозволяє водіям та співробітникам магазинів виставляти взаємні оцінки після кожної доставки, аналогічно до рейтингів у сервісах таксі.

Система оцінювання реалізована через робочі Telegram-боти, якими користуються персонал магазинів і водії. Після кожної доставки сторони взаємно оцінюють одна одну за п’ятизірковою шкалою. Високі оцінки (4-5 зірок) можна доповнювати стандартними позитивними коментарями, такими як «Водій – вогонь! Вартий премії!» чи «Дякую! Все вчасно і зручно», або написати власний варіант.

Низькі оцінки (3 зірки та менше) вимагають обов’язкового пояснення. Для водіїв це можуть бути стандартні причини на зразок «Недотримання таймінгу вивантаження/завантаження» або «Нетактовне спілкування». Магазини ж можуть вказати «Запізнення без попередження», «Нетактовне спілкування» чи «Не відповідав на дзвінки». За необхідності сторони можуть описати ситуацію докладніше у власному коментарі.

«Раніше проблеми під час доставок не фіксувались системно, що часом призводило до накопичення непорозумінь, які доходили до керівництва вже у критичних ситуаціях. Нова система дозволяє отримувати й аналізувати зворотний зв’язок оперативно та вирішувати проблеми на початкових етапах», — пояснює начальниця транспортного відділу департаменту логістики мережі Eva та керівниця проєкту Наталія Шабан.

При отриманні оцінки у три зірки або нижче, на внутрішньому порталі компанії автоматично створюється завдання для менеджера логістики чи супервайзера магазину. Якщо негативні оцінки виставлені з обох боків, створюється два завдання. Керівники разом зі своїми командами детально розбирають ситуацію, ухвалюють рішення щодо її вирішення та повідомляють іншій стороні про прийняті заходи.

Усі отримані оцінки агрегуються у звітах Power BI. Це дозволяє проводити детальний аналіз взаємодії, складати рейтинги водіїв і магазинів та системно покращувати якість процесу доставки й приймання товарів з боку як департаменту логістики, так і департаменту продажів.

Компанія також контролює залученість персоналу до процесу оцінювання: якщо оцінка не виставляється вчасно, співробітники та їхні керівники отримують автоматичні нагадування. Завдяки цьому забезпечується повнота та об’єктивність інформації.

Перші результати впровадження нової системи показали позитивну динаміку: залученість співробітників в процес оцінювання перевищила 92%. Рівень задоволеності процесом доставки та процесом прийому товарів сягає наразі 90% серед залучених співробітників.

Під час реалізації проєкту також з’ясувалось, що працівники магазинів і водії не завжди чітко розуміли обов’язки одне одного, що й спричиняло частину негативних відгуків. Для вирішення цього питання компанія додала до чат-ботів уніфіковані інструкції для працівників, що сприятиме подальшому покращенню взаємодії та зниженню кількості незадовільних відгуків.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  291