Лінія магазинів EVA вдруге перемогла у профільній номінації конкурсу «Вибір року»

Лінія магазинів EVA вдруге перемогла у профільній номінації конкурсу «Вибір року»

11.12.2019 02:12
  1220
rau

Національна мережа Лінія магазинів EVA стала переможцем конкурсу «Вибір року» у номінації «Магазини краси та здоров’я». Методика визначення товарів та послуг №1 розроблена компанією Fеstivals International (USA). Всеукраїнське дослідження споживчих вподобань проводить міжнародна маркетингова компанія Ipsos в Україні.

Лінія магазинів EVA отримала нагороду «Вибір року 2019» в номінації «Магазини краси та здоров’я року». Компанія вже другий рік поспіль перемагає у профільній номінації конкурсу.

Міжнародний фестиваль-конкурс «Вибір року» – щорічна премія, яка визначає найкращі товари та послуги за рейтингом споживчих вподобань. Методика визначення товарів та послуг №1 розроблена компанією Fеstivals International (USA). Всеукраїнське дослідження споживчих вподобань проводить міжнародна маркетингова компанія Ipsos в Україні.

При формуванні переможного балу також враховувалось опитування представників професійної спільноти, а також високого журі. До складу експертного журі входили понад 90 учасників, що представляють бізнес- та інтернет-асоціації, профспілки, спілки, органи державної влади, медіа та рекламну спільноту.

«Перемога у конкурсі «Вибір року» дуже важлива для нас. Адже це об’єктивне свідчення високої оцінки наших споживачів та експертної спільноти. Ми отримуємо нагороду вже вдруге і докладемо максимум зусиль, щоб зберегти високий рівень довіри клієнтів до нас», – говорить виконавча директорка мережі Ольга Шевченко.

Нагадаємо, у листопаді 2019 Лінія магазинів EVA перемогла у двох номінаціях галузевої B2B премії Best Retail Project. Нагороду «Retail-прорив року» EVA отримала як мережа з найбільш динамічним розвитком та найбільшою кількістю відкритих магазинів за рік: з вересня 2018-го по вересень 2019-го року було відкрито 175 магазинів. Другу нагороду у номінації «Велике серце» компанії було вручено за благодійний проєкт «Orange Days», мета якого – допомога передчасно народженим малюкам.

Довідка. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, парфумерії, товари по догляду за обличчям та тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також товари по догляду за малюками. Понад 6 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності EVA МОЗАЇКА.

Наприкінці 2018 року Лінію магазинів EVA визнано «Кращим магазином краси та здоров’я» за версією міжнародного фестивалю-конкурсу премії «Вибір року-2018», у 2019 компанія отримала нагороду «Рітейлер року в drogerie» від Ukrainian Retail Association. Постійний проєкт допомоги недоношеним дітям «Orange Days в EVA!» приніс перемогу в конкурсі, ініційованому ООН в Україні Partnership for Sustainability Award 2018.

За 17 років компанія зросла до кількості 900 магазинів по всій території України, представила більш ніж 30 000 асортиментних позицій, а також започаткувала 37 власних торгових марок. Зараз штат співробітників мережі налічує понад 11 000 осіб.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  295