Експансія краси: плани мережі косметики ISEI щодо експансії польського ринку

Експансія краси: плани мережі косметики ISEI щодо експансії польського ринку

12.03.2025 08:03
  857
rau

Перший магазин мережі косметики ISEI відкрився у Варшаві 16 листопада 2024 року. Інвестиції у це відкриття склали $200 000. Які плани у компанії на Польщу та європейський ринок.

Українська мережа косметики сегменту «середній плюс» ISEI відкрила свій перший фізичний магазин за кордоном. Він розмістився у торговому центрі Targówek у Варшаві. Це один з великих торгових центрів польської столиці – майже 60 000 кв. м. Площа нового магазину – 70 кв. м, і зараз це найбільший магазин у мережі, говорить співзасновниця ISEI Ануш Товмасян

Дві країни, один ринок

Одним із пріоритетів ISEI є диверсифікація, каже Товмасян. «Польщу ми обрали через схожість менталітетів наших людей і велику кількість українців, які туди мігрували», – додає вона. 

У Польщі існує подібний до українського принцип організації ритейлу: зосередження великої кількості споживачів у торгових центрах та схожі формати магазинів, вважає бізнес-леді. Це дозволило ISEI вибудувати прогнози для подальшого розвитку за «українським лекалом».

Працюють у Варшаві українці. «Ми вирішили працювати тільки з українською командою, бо вони вже довго живуть у Польщі, знають мову та менталітет поляків», – каже Ануш Товмасян. За її словами, ISEI планує залучати поляків до роботи у разі виникнення необхідності. 

У перший, тестовий, магазин Товмасян інвестувала $100 000 і розраховує на окупність до трьох років. Загалом у проєкт експансії, який передбачає також інтернет-магазин, інвестують $200 000. Виторг ТОВ «ТД «Магнус Трейд», яка володіє українською торговою маркою ISEI, за девʼять місяців 2024 року зріс на 12%, до 117,3 млн грн, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, свідчать дані YouControl. Прибуток компанії зріс на 153,7%, до 7,4 млн грн. 

Двічі по 50

«Основні складнощі – різниця у підходах до побудови співпраці з новими партнерами, зокрема швидкість реалізації рішень», – констатує співвласниця бренду. Водночас, за її словами, через законодавчі обмеження на імпорт продукції у Польщу ISEI довелося переглянути асортимент товарів. «Усі великі гравці, які продають косметику в Польщі, стали нашими конкурентами: Sephora, Rossman, Douglas, Hebe», – перераховує вона.

Що далі? «Плануємо побудувати мережу у Європі», – розповідає Товмасян. У 2025 році ISEI відкриє кілька власних магазинів у великих польських містах, які стануть базою для запуску франчайзингової моделі. До кінця наступного року компанія має намір розпочати співпрацю з партнерами, а протягом двох років – розширити мережу до 50 магазинів за кордоном. Стільки ж мережа зараз має і в Україні.

Довідка. ISEI – український ритейлер косметики з Японії, Південної Кореї та країн Європи. Компанія продає, зокрема, декоративну косметику, засоби для догляду за тілом і волоссям, лікувальні зубні пасти.

На 21 листопада 2024-го ISEI має 50 магазинів в Україні та монобрендовий бутік Kiehls в партнерстві з Loreal. Мережа входить у холдинг FMCG-дистрибʼютора Imperia Holding, власником якого є громадянин Вірменії Гайк Товмасян. Окрім ISEI, холдинг володіє 15 бізнесами, зокрема інвестував у сервіс Liki24, та є франчайзером міжнародної мережі косметики NYX в Україні.

Виторг компаній, засновником яких є Imperia Holding, у 2023 році зріс на 36%, до 3,4 млрд грн, свідчать дані YouControl. Прибуток холдингу зріс майже до 130 млн грн. 

ДжерелоForbes Ukraine


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  291