Конференція Customer Experience Management: Дві причини, чому проекти й продажі можуть провалитися
Як налаштувати клієнтоцентричність – головна тема конференції Customer Experience Management: код клієнтоцентричності, яка відбудеться 17 вересня, у гібридному форматі – у Києві та онлайн (YouTube).
Цей текст доступний також російською мовою
Проекти й продажі сьогодні можуть провалитися через дві причини – ви неякісно вирішуєте проблему, яка є у клієнта, проблема, яку ви вирішуєте, у клієнта не існує.
Щоб не потрапити у пастку злиття часу, бюджету та людського ресурсу, варто змінити фокус компанії на клієнтоцентричність. Цей фокус зводиться до простої, на перший погляд, формули: розумієш бажання та мотиви поведінки клієнта = отримуєш профіт.
Але вся складність у справжньому розумінні бажання – кінцевої мети клієнта. Що очікує від компанії клієнт? Він бажає разом з брендом стати кращою версією себе – своєї зовнішності, здоров’я, навичок, стилю життя. Задача компанії зробити клієнта привабливим та ефективним… для його власних клієнтів – його оточення, керівників, співробітників, друзів, коханих, близьких.
До речі, світові лідери таку модель взаємодії-трансформації успішно практикують:
- Netflix не просто створює фільми – він створює фільми разом з глядачем. Режисер живе в кожному з людей.
- Starbucks не просто продає каву, він розвиває кавових гурманів, які вміють оцінювати нові інтеграції складових.
- Spotify створює споcіб поліпшити себе за допомогою музики. Компанія знаходить музику для бігу, фітнесу, йоги – музику як спосіб процвітання людини.
- Farfetch не просто продає модний одяг – бренд створює для вас стильний образ, який перетворює людину на особливо привабливу особу. Він стає її особистим стилістом.
Як налаштувати клієнтоцентричність – головна тема конференції Customer Experience Management: код клієнтоцентричності, яка відбудеться 17 вересня, у гібридному форматі – у Києві та онлайн (YouTube).
Протягом одного дня бізнес-заходу:
- ви дізнаєтесь про сучасні моделі клієнтоцентричності у різних галузях на практичних кейсах та прикладах експертів;
- визначите специфічні поведінкові патерни клієнта, щоб здійснити СХ-трансформацію, застосовуючи сучасний клієнтоцентричний підхід;
- отримаєте найкращі практики побудови та адаптації СX-стратегій й визначите точки якісних змін у компанії;
- складете карту СХ-розвитку на 2021-22 роки, щоб уникати стратегічних помилок й впроваджувати проривні конкурентоздатні СХ-моделі й створити тимчасову монополію у свідомості відданих клієнтів.
Приєднатися до учасників бізнес-заходу офлайн або онлайн ви можете за посиланням: https://kagroup.ua/cem
Щоб пришвидшити перехід до клієнтоцентричності, приєднуйтесь командами колег з різних департаментів. Для командної участі у заході, організатори надають формат реєстрації 3 + 1, коли за придбання трьох квитків четвертий – бонусом.
Реєструйтесь на Customer Experience Management – почніть трансформацію клієнтського досвіду просто зараз.
Read also
Географія ритейлу за 9 місяців 2025-го: в яких регіонах та як представлені гравці основних галузей торгівлі України
