Бренд Duna у липні відкрив два магазини: в Одесі та у Хмельницькому (+фото)
Незважаючи на виклики, з якими зіштовхується бізнес в Україні, зокрема в південних регіонах, український бренд шкарпеток та білизни Duna продовжує впевнено розвиватися. 5 липня компанія відкрила другий фірмовий магазин в Одесі у ТРЦ Сім’я, а 12 липня — свій другий магазин у Хмельницькому в ТРЦ WoodMall.
Новий простір Duna в ТРЦ Сім’я має площу 42 кв. м та поєднує зручність, доступність та якісний асортимент. В магазині представлено понад 5000 SKU:
- шкарпеток для дітей, жінок і чоловіків;
- базову та натільну білизну, футболки та одяг для сну та відпочинку;
- преміальну колекцію шкарпеток чоловічих шкарпеток Аccent;
- преміум-колготки Furia для жінок;
- актуальні сезонні колекції та трендові новинки.
![]() |
![]() |
«Ми свідомо продовжуємо інвестувати в розвиток мережі навіть у складні часи. Відкриття другого магазину в Одесі — це не просто розширення, а знак нашої підтримки регіону та довіри до українських покупців», — зазначив СЕО компанії Duna Сергій Вишневський.
Одеса — одне з міст, яке неодноразово страждало від атак та нестабільної ситуації. Попри це, Duna бачить великий потенціал у місцевій громаді, яка цінує якість, українське виробництво та стабільність.
Магазин у ТРЦ Сім’я вже відкритий для відвідувачів та запрошує всіх одеситів та гостей міста ознайомитися з новими колекціями, скористатися спеціальними пропозиціями та підтримати українського виробника.

Новий торговий простір у Хмельницькому має площу 38 кв. м та пропонує покупцям широкий вибір якісної продукції для всієї родини — від базових моделей до сезонних новинок.
Магазин Duna розташований на першому поверсі ТРЦ WoodMall у зручному місці, що сприяє комфортному шопінгу. Інтер’єр магазину виконаний у сучасному мінімалістичному стилі з акцентом на зручність та простоту вибору продукції.

У новому просторі представлено понад 5000 позицій з асортименту:
- шкарпетки для жінок, чоловіків і дітей;
- жіночі та дитячі колготки;
- натільну білизну, футболки та одяг для сну та відпочинку;
- колекцію чоловічих шкарпеток Аccent;
- нові колекції з актуальними кольорами та принтами.

«Відкриття другого магазину в Хмельницькому — це наш логічний крок до розширення присутності бренду у регіоні. Ми хочемо бути ближчими до наших покупців і надати ще більше можливостей обирати якісну українську продукцію», — зазначив Сергій Вишневський.
Магазин уже відкрито для відвідувачів. Duna запрошує всіх охочих ознайомитися з новими колекціями, скористатися вигідними пропозиціями та особисто відчути якість українського текстилю.
Довідка. Duna — один із провідних українських виробників шкарпеток, білизни та трикотажу, який понад 20 років створює продукцію з урахуванням сучасних тенденцій, з акцентом на якість, комфорт і доступність. Бренд активно розвиває власну мережу магазинів по всій Україні.
Read also
Системність у цифровізації визначає лідерів бізнесу


