Як перейти з ручних аудитів на аналітику в реальному часі: досвід роботи мережі Рукавичка з платформою effie

Як перейти з ручних аудитів на аналітику в реальному часі: досвід роботи мережі Рукавичка з платформою effie

Сьогодні
  0
Оксана Дудка
Костянтин Симоненко

У FMCG та ритейлі важливо мати прозорі й зручні інструменти моніторингу ефективності. Наш шлях до автоматизації контролю стандартів привів компанію до співпраці з платформою effie — рішенням, що допомагає перетворити дані на дію.

Про платформу effie

Effie — це AI-платформа, яка забезпечує виконання внутрішніх стандартів і домовленостей у роздрібній торгівлі. Вона допомагає формувати, контролювати та впроваджувати домовленості між виробниками, дистриб’юторами та ритейлерами. Effie використовують понад 70 компаній у 13 країнах світу.

Працівники магазинів отримують стандарти у зручному мобільному додатку, впроваджують їх і надсилають звіт. Далі — справа штучного інтелекту: effie розпізнає зображення з точністю 98%, обробляє дані з бізнес-систем, камер та звітів, і перетворює все це на структуровану аналітику.

Чому Рукавичка обрала effie

Мережа має понад 220 магазинів у семи областях України. Потрібен був інструмент, який:

  • автоматизує контроль стандартів,
  • виявить слабкі місця,
  • забезпечить прозорий моніторинг у кожній торговій точці.

Effie повністю закрила ці задачі.

Як відбувалося впровадження

На старті в мережі провели аудит даних і процесів. Тепер торгові представники працюють із мобільним застосунком, а менеджери мають доступ до веб-порталу з аналітикою.

Це дало змогу:

  • автоматизувати збір даних,
  • ставити й контролювати завдання в реальному часі,
  • підвищити швидкість реакції незалежно від локації.

Результат: 100% виконання стандартів у мережі (травень–жовтень 2025), подано 95% планових звітів, 87% з них — вчасно.

Персоналізований підхід

Effie створила для Рукавичка кастомні дашборди, що дозволили відмовитися від послуги “таємного клієнта”.  Результати по кожному магазину — у системі, відкрито і структуровано. Це підвищило ефективність контролю та прозорість взаємодії між відділами.

Підтримка та сервіс

Effie активно співпрацює з операційною командою Рукавичка. Понад 700 співробітників мережі користуються програмою, а трирівнева мультиканальна система підтримки не тільки забезпечує вирішення технічних питань кінцевих користувачів сервісу, а й допомагає з оновленням довідників, зміні процесів і завдань, які автоматизує платформа, та володіє глибокою експертизою в роботі сервісу.

Обробка запитів з технічних питань та адміністрування згідно з SLA дорівнює — 99,70%. А показник «Здоров’я проєкту» — 97,19%, оцінка 8 з 10 від команди Рукавичка.

Як Effie змінила нашу роботу

Разом із effie польові команди витрачають менше часу на звітність і більше — на розвиток бізнесу. Контроль став структурованим, швидким і прозорим, а стандарти — під постійним наглядом у реальному часі.

«Платформа дозволила відмовитись від ручного аудиту магазинів — зекономити час і мінімізувати людський фактор», — підсумовує територіальний директор мережі Рукавичка Галина Макар.

 Подальші плани

Команда Рукавичка вже працює над інтеграцією effie в систему управління запасами та автоматичний контроль планограм, щоб зробити моніторинг ще точнішим і швидшим.

Співпраця з effie дозволила повністю автоматизувати контроль стандартів у 220 магазинах. Замість ручних перевірок мережа має систему моніторингу в реальному часі, де кожен співробітник бачить актуальні дані. Це рішення, яке працює щодня.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  296