«Дорога добра» від WOG: смакуй каву — рятуй життя

«Дорога добра» від WOG: смакуй каву — рятуй життя

02.09.2025 10:09
Оксана Дудка

1 вересня стартував щорічний благодійний проєкт мережі АЗК WOG «Дорога добра». Його традиційним атрибутом є фіолетові горнятка з єдинорогами, з яких упродовж акції можна буде посмакувати улюбленими напоями.


Цьогоріч метою проєкту є закупівля медичного та реабілітаційного обладнання для трьох медичних установ країни.  Партнером проєкту є ГО «Фонд Маша», а амбасадоркою —  Маша Єфросиніна.

Доєднатися вкрай легко: достатньо лише придбати на будь-якому АЗК WOG напій у благодійному фіолетовому горнятку, а кошти від його продажу будуть спрямовані до «Фонду Маша» на закупівлю необхідного обладнання. Вартість горнятка — 5 грн.

«Фіолетові горнятка на WOG багато років є символом готовності українців долучатись до благодійності, та є дієвим інструментом адресної допомоги лікарням, де рятують життя. Ми вдячні кожному гостю, хто з початком осені щороку свідомо обирає напої в благодійних горнятках. Запрошую і цього року в нашу спільну “дорогу добра”», — коментує директор із маркетингу мережі АЗК WOG Геннадій Карлінський.

«Проєкт «Дорога добра» — це не лише про благодійність, а й про справжнє партнерство та єдність, що дають нам можливість втілювати реальні зміни. Уже сьомий рік поспіль я є амбасадоркою та співорганізаторкою цього проєкту. Цьогоріч ми об’єднуємо зусилля, щоб забезпечити медичні заклади нашої країни життєво необхідним обладнанням. Адже кожне горнятко напою сьогодні може стати чиїмось врятованим життям завтра. Приєднуйтесь!» — підкреслює співорганізаторка проєкту «Дорога добра» Маша Єфросиніна. 

«Дорога добра» — це проєкт із історією, який мережа АЗК WOG реалізовує дев’ятнадцятий рік поспіль. Фіолетове горнятко стало не просто його символом, а й свідченням того, що кожне горнятко кави чи чаю може допомогти врятувати життя. Щороку сотні тисяч небайдужих українців долучаються до ініціативи.


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Глінтвейн у тюбику: Як молодий бренд зубної пасти Splash завойовує аудиторію за допомогою лімітованих продуктів з нестандартними смаками

Глінтвейн у тюбику: Як молодий бренд зубної пасти Splash завойовує аудиторію за допомогою лімітованих продуктів з нестандартними смаками

Український бренд Splash, що здобув впізнаваність після вірусної пасти зі смаком борщу, продовжує стратегію продуктового...
time icon