Директор з маркетингу мережі Multiplex пішла з компанії

Директор з маркетингу мережі Multiplex пішла з компанії

06.07.2018 02:00
  698
Ukrainian Retail Association

Анастасія Давидова покинула пост директора з маркетингу найбільшої в Україні мережі кінотеатрів Multiplex.

Про своє звільнення з посади вона написала на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook. Вона очолювала маркетинг компанії останні три роки.

Multiplex

«Сьогодні мій останній робочий день в Multiplex. Я йду з почуттям глибокої вдячності до компанії за проведені разом 3 роки, за досвід, знання, підтримку. За 3 роки було відкрито 9 нових кінотеатрів, а команда маркетингу зросла вдвічі», – написала Анастасія.

При цьому вона зазначила, що поки не визначилася з наступним місцем роботи, проте в планах – участь у кількох проектах. «Я беру свідому паузу, щоб спробувати себе в різних проектах, і в підсумку знайти щось, що я буду любити так же сильно. Я беру паузу для того, щоб побачити, почути, тонко відчути куди йти далі так, щоб зробити максимум. Я була б щаслива підключатися до проектів, які реально змінюють світ на краще», – уточнила Давидова.

Що ж стосується її наступника на посту директора з маркетингу Multiplex, то його ім’я поки невідомо. У відповідь на запит RAU в прес-службі мережі кінотеатрів відзначили, що зараз компанія перебуває в процесі переформатування, подробиці якого будуть оприлюднені найближчим часом.

Нагадаємо, компанія Мультиплекс-Холдинг (мережа багатозальних кінотеатрів Multiplex) заснована в 2003 році, управляє більш ніж 20-ю багатозальними кінотеатрами в Києві, Львові, Кривому Розі, Миколаєві, Черкасах, Хмельницькому, Житомирі, Херсоні, Маріуполі, Запоріжжі, Дніпрі, Чернігові, Харкові та Полтаві. Мультиплекс-Холдинг є лідером українського ринку з часткою близько 25%.

Читайте також –

Колишній топ-менеджер мережі Multiplex очолив ТРЦ Lavina Mall


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку