Денис Піддубський призначений директором з розвитку мережі “Аптека АНЦ”

Денис Піддубський призначений директором з розвитку мережі “Аптека АНЦ”

26.08.2021 01:08
  2446
Микола Маранчак

Колишній керівник відділу розвитку мережі супермаркетів Varus очолив аналогічний напрямок в мережі “Аптека АНЦ”.

Цей текст доступний також російською мовою

“Я хочу насамперед подякувати бізнес-спільноті Board, яка зробила можливими всі наступні події. Також ключове значення в цьому призначенні зіграли ментор і СЕО АНЦ Микола Щербина і, звичайно ж, власники мережі. Спасибі вам за довіру”, – написав у себе в Facebook топ-менеджер.

Зазначимо, що Піддубський більше 10 років (2004-2014) пропрацював у корпорації АТБ, де пройшов шлях від аналітика до заступника директора напрямку, відповідаючи за розробку стратегії розвитку мережі, експертну оцінку об’єктів для розміщення магазинів тощо. Створив практично з нуля великий, ефективно працюючий підрозділ, оснащений усіма необхідними для роботи інструментами, включно з методикою оцінки потенціалу об’єктів і системою мотивації для кожної категорії співробітників.

Потім топ-менеджер близько року займав посаду директора з експертної оцінки та розвитку компанії Український Рітейл, яка управляла мережею магазинів Брусничка. Там він провів масштабну реорганізацію існуючої структури і штату, розробив нову методику оцінки об’єктів і працював над оптимізацією взаємодії з іншими підрозділами.

В останні дев’ять місяців Денис Піддубський працював на посаді керівника відділу розвитку мережі супермаркетів Varus. За цей час компанія почала працювати в нових регіонах і розробила нові інструменти для подальшого розвитку.

Читайте також –

Кадрова спека: липневі зміни топ-менеджменту в рітейлі та девелопменті України – кого призначили, а хто пішов з посади

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  295