Даша Астаф’єва у новій рекламній кампанії Novus: як підсолодити боротьбу

Даша Астаф’єва у новій рекламній кампанії Novus: як підсолодити боротьбу

22.01.2025 10:01
  556
rau

Мережа Novus презентувала новий рекламний ролик із зірковою амбасадоркою – Дашею Астаф’євою. Кампанія присвячена фестивалю власних марок “Щедрі знижки, бо своє”, який триватиме з 23 січня до 5 лютого. Головна ідея ролика – не лише заохотити до вигідних покупок, а й нагадати про важливість благодійності.

Соціальна складова: продовження історії допомоги через покупки

У новому ролику Даша Астаф’єва тримає в руках цукор ТМ Novus і закликає підсолодити боротьбу разом із власною маркою мережі. Ця кампанія стала другою частиною історії, що почалася у 2024 році. Тоді Novus запустив першу серію в підтримку благодійної ініціативи “Воля”: Даша Астаф’єва пропонувала «насолити ворогу» за допомогою Соледарської солі «Воля», весь прибуток з якої мережа передавала на дрони для передової.

У продовженні рекламної кампанії у 2025 році, акцент зроблено вже на цукрі ТМ Novus. Як і в першій частині – з благодійною метою, адже з кожного проданого товару власної марки 1 гривня спрямовується на підтримку українських військових – 3 ОШБР. Завдяки ініціативі з власною маркою вже передано 21 млн грн, які пішли на закупівлю автомобілів, антидронових рушниць і приладів нічного бачення.

Ця ідея продовжує об’єднувати клієнтів Novus у спільній справі, показуючи, як кожна покупка може наближати перемогу.

«Ми в Novus завжди шукаємо способи зробити більше для наших клієнтів і країни, – коментує директор з маркетингу мережі Максим Бєлов. – У цій рекламній кампанії ми вирішили об’єднати два важливих аспекти: вигідні покупки та реальну допомогу нашим захисникам. Даша Астаф’єва чудово передала наш меседж – якість, смак і благодійність можуть йти пліч-о-пліч».

Фестиваль власних марок: вигода для клієнтів

Рекламна кампанія стала іміджевим підсиленням фестивалю власних марок, де на продукцію ТМ Novus діятимуть знижки до 45%. Мережа двічі на рік влаштовує двотижневі фестивалі ВТМ, аби ближче познайомити клієнтів з асортиментом, який представлений у всіх ключових категоріях. До слова, назва власної марки компанії співзвучна з назвою мережі, і як стверджують у Novus, відповідає найвищим стандартам якості, адже всі виробники продукції проходять ретельний відбір і регулярний аудит. За словами Максима Бєлова, купівля ВТМ мережі – це гарна нагода для покупців не лише отримати якісні товари за доступними цінами, а й стати частиною великої справи.

«Ми хочемо, щоб клієнти розуміли: обираючи продукцію ТМ Novus, вони підтримують наших військових. Це не просто покупки – це конкретна допомога тим, хто боронить країну», – додає директор з маркетингу.

Даша Астаф’єва як обличчя кампанії

«Це вже друга наша колаборація з Дашею Астаф’євою. В першій серії Даша закликала купляти ту саму Сіль, яка перетворювалася на дрони на передовій. Зараз – запрошує «підсолодити боротьбу» з товарами ТМ Novus, наприклад, купити  цукор, чай або смачний зефір. Даша – наш амбасадор добрих справ, відома та сильна особистість, яка має непохитну активну позицію та з першого дня допомагає військовим. Разом ми знову зможемо зібрати вагому суму на підтримку військових”, пояснює директорка департаменту управління брендом та комунікаціями Марія Коршикова.

Фестиваль власних марок Novus – це приклад того, як бізнес може бути соціально відповідальним навіть у найскладніші часи. Завітайте до супермаркетів Novus, обирайте товари власної марки та підтримайте спільну справу.


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also