Запрошуємо на онлайн-конференцію CUSTOMER EXPERIENCE: Фокус на адаптацію

Запрошуємо на онлайн-конференцію CUSTOMER EXPERIENCE: Фокус на адаптацію

27.09.2022 11:09
  746
rau

Конференція відбудеться 29 вересня в онлайн-форматі.

Клієнт у всі часи платить нам заробітню платню. Клієнт створює репутацію та конкурентну перевагу компанії. Іншими словами – ми залежимо від клієнта напряму. І навіть у сьогоденну кризу та екстремальну невизначеність наш головний фокус – адаптуватися, щоб ефективно працювати з клієнтами.

Саме фокус на адаптацію став лейтмотивом конференції CUSTOMER EXPERIENCE: Фокус на адаптацію, яка відбудеться 29 вересня, в онлайн-форматі. І кожен учасник отримає запис і конспект всіх виступів

  • Як піклуватися про клієнта під час війни? Який сервіс для нього важливий?
  • Як змінився шлях клієнта та комунікація на кожному кроці?
  • Як генерувати правильний портрет клієнта, щоб покращити клієнтський досвід?
  • Які потреби та очікування висуває український B2B та В2С клієнта у 2022 році?
  • Як налаштувати сервіс для інклюзивних, травмованих клієнтів в Україні?
  • Як підтримати в ресурсі сервісні команди, які мають надавати сервіс травмованим війною клієнтам?

І багато інших важливих «ЯК?», які мають бути визначені, щоб перестати робити для клієнта зайве, а щось робити зовсім по-іншому.

Серед спікерів СХ CONFERENCE:
  • Анастасія Владичинська – засновниця Vladychynska Consulting, авторка та викладачка першої в Україні Школи сервісу kmbs. Єдиний сертифікований консультант з побудови системи сервісу в Україні
  • Олена Плахова – директор з маркетингу та управління репутацією Нова пошта
  • Марина Авдєєва – співзасновниця та керуюча акціонер страхової компанії “Арсенал Страхування”
  • Олена Тараненко – бренд-стратег, спеціаліст з бренд-комунікацій та створення стратегій брендів особистостей
  • Наталя Кадя – експерт з нейроменеджменту, коуч з розвитку лідерства
  • вадим іщенко – CMO та management board member Uklon
  • Тетяна Василенко – директорка СХ-департаменту Comfy
  • Олена Ворошило – операційний директор Галнафтогаз, мережа АЗК ОККО
  • Олег-Жан Даскалу – Chief Experience Officer (CXO) Алло
  • Катерина Огуряєва – директорка з маркетингу Сільпо
  • Андрій Железняк – директор напрямку Big Data, Kyivstar

Ознайомитися з детальною програмою та умовами участі ви можете за посиланням: https://kagroup.ua/cx

Долучайтесь, доєднуйте колег з команд СХ-департаменту, маркетингу, операційної ефективності, диджиталу, комунікацій, HR, щоб попри турбулентність клієнтський досвід був працюючим інструментом ефективності бізнесу.


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also