Мережа франчайзингових магазинів Columbia в Україні зросла до 25 торгових точок

Мережа франчайзингових магазинів Columbia в Україні зросла до 25 торгових точок

07.04.2017 08:45
  377
Ukrainian Retail Association

Новий магазин американського бренду Cоlumbia відкрився в Слов’янську Донецької області.

Як повідомила rau.ua прес-служба компанії, площа магазину склала 115 кв. м. При цьому в компанії звернули увагу, що Слов’янськ – найменше за чисельністю населення місто в Україні (близько 100 000 чоловік), в якому представлений монобрендовий магазин Cоlumbia. Після відкриття, мережа франчайзингових магазинів американського бренду в країні зросла до 25 торгових точок у 19 містах країни.

У прес-службі також зазначили, що в сезоні осінь-зима 2017 товарообіг мережі Columbia в Україні зріс на 40% рік до року.

«Компанія не зупиняється на досягнутому і активно шукає партнерів для співпраці по франчайзингу в різних регіонах країни. Особлива увага приділяється таким містам, як Київ, Миколаїв, Полтава, Чернівці, Харків, Дніпро та іншим», – уточнили в прес-службі.

За даними компанії в середньому інвестиції в магазин Columbia окупаються за 1-1,5 року.

Довідка. Columbia Sportswear Company — американська компанія, виробник і постачальник одягу та аксесуарів для активного відпочинку. Головний офіс розташований в місті Портленд, штат Орегон, Вашингтон, округ Колумбія.

Українська мережа магазинів Columbia налічує 25 магазинів і представлена в більшості регіонів країни. Найбільше торгових точок мережі працюють у Львові та Одесі – по три. В асортименті магазину представлено одяг і взуття американського бренду Columbia як для активного відпочинку і спорту, так і для повсякденного життя.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  49
Усі новини ринку