
Фінансова директорка Eva Лілія Воленко визнана однією з найкращих CFO України


Коворкінг, розташований в торговому центрі, буде стимулювати людей частіше відвідувати магазини. Зокрема, про це заявили 67,3% респондентів. 73% повідомили, що готові частіше відвідувати ресторани.
Як пише портал Commercialpropety з посиланням на дослідження компанії Colliers International (USA), коворкінг-простори, розташовані в торгових центрах, можуть істотно поліпшити показники діяльності інших орендарів таких об’єктів.
У сучасному світі з високим рівнем проникнення інформаційних технологій працівники, які мають можливість віддалено виконувати завдання керівництва, прагнуть самі вирішувати, де і як працювати, а не бути прив’язаними до якогось конкретного місця, будь то офіс або дом. Завдяки такій тенденції, власники торгових центрів можуть залучити стабільний додатковий трафік, облаштувавши в своїх об’єктах коворкінги.
Торгові центри займають друге місце в списку найбільш перспективних локацій для відкриття коворкінгів. На першому місці – центральні міські райони, на третьому – кафе та ресторани. Також в цей список увійшли індустріальні парки (4-е місце), транспортні хаби, такі як аеропорти та залізничні вокзали (5-е місце), житлові райони (6-е місце).
Що найважливіше для користувачів коворкінгів? На першому місці для респондентів – це безпека. Далі – такі характеристики, як хороше транспортне сполучення, близькість до закладів харчування, достатня кількість паркомісць, зручна локація, близькість до магазинів та інше.
Читайте також –
Не схожі на інших: ТРЦ все частіше привертають нестандартних орендарів