Чорна п’ятниця в ЕКО Маркет: рекордні продажі та ажіотаж навколо корму для котиків, цукерок та гелю для прання
Всеукраїнська мережа супермаркетів ЕКО Маркет підбила підсумки головного розпродажу року, який тривав з 27 по 30 листопада. Результати показали безпрецедентну активність покупців - деякі товари розкуповували у десятки разів активніше, ніж зазвичай.
Цифри, які говорять самі за себе
За чотири дні акції українці масово скористалися знижками на товари повсякденного попиту. У низці категорій попит зростав на кілька десятків відсотків, що означає - продажі збільшувалися у багато разів порівняно зі звичайним тижнем.
Також зросла кількість чеків - це свідчить, що Чорна п’ятниця реально привела в магазини нових покупців і активізувала постійних.
В ЕКО Маркет наголошують - найчастіше у кошики потрапляли товари зі знижками до 60% - продукти, якими українці користуються щодня і на яких найбільше відчутна різниця в ціні.
Гель для прання, цукерки та корм для пухнастиків - хіти продажів акції
Абсолютним фаворитом Чорної п’ятниці став гель для прання - Wash&Free, продажі якого зросли у 50 разів, порівняно з минулотижневим періодом до днів знижок.
Також у фаворитах серед гостей ЕКО Маркет опинився “Київ вечірній” від Roshen: його купляли у 28 разів частіше, ніж зазвичай. Серед лідерів - ще одні цукерки від Roshen - шоколадне асорті, продажі якого збільшилися також у майже 28 разів.
Корм для котів Whiskas - теж полюбився покупцям, які в загальному обсязі купляли його у 23% більше.
Рекорд встановив ЕКО Маркет у Шостці (вул. Привокзальна, 19), де попит на Whiskas підскочив на 14,2 %. Простими словами, це означає, що якщо зазвичай товар купували кілька разів, то під час Чорної п’ятниці він розходився пакетами, значно перевищивши звичний обсяг.
Схожа історія - з новорічними подарунками Roshen. У Бердичеві (вул. Грушевського, 7а) їх продали у 9,4% більше.
Топ-магазини та топ-товари
Найбільший обсяг продажів зафіксували в ЕКО Маркет у Переяславі-Хмельницькому (вул. Шкільна, 42). Там найактивніше розкуповували:
- вафлі «Артек»
- новорічні солодощі
- крабові палички
Ці товари одразу реагували на промо й стали найпомітнішими драйверами зростання у магазині.
Категорії-лідери Чорної п’ятниці
- гелі та капсулі для прання, туалетний папір
- солодощі
- напої
- корм для котів
- соуси та томатні пасти
- сири
- рибні пасти
- сосиски
- макаронні вироби
Це повсякденні та сезонні продукти, тому покупці миттєво відгукнулися на знижки - особливо напередодні зимових свят. В ЕКО Маркет підкреслюють - результати Чорної п’ятниці підтвердили: українці уважні до вигідних пропозицій і готові купувати більше, якщо знижки реальні та зрозумілі. Саме тому в мережі зробили ставку на товари першої потреби та точно влучили у запит аудиторії.
Read also
Київхліб став переможцем премії "Вибір року 2025" у категорії "Виробник року хлібобулочних виробів"
