Чорна п’ятниця 2025: як змінювалися ціни на електроніку

Чорна п’ятниця 2025: як змінювалися ціни на електроніку

Сьогодні
Оксана Дудка

Чорна п’ятниця цього року пройшла жваво — маркетплейси рясніли акціями, а покупці полювали на вигідні пропозиції. Pricer24 проаналізували ситуацію на ринку електроніки й дослідили цінові тенденції під час одного з найінтенсивніших торговельних періодів року.

Методологія: аналіз охоплює інтернет-магазини електроніки Rozetka, Comfy, Allo, Цитрус, Фокстрот, Епіцентр, Moyo, Brain, Telemart.

Порівнювали:

  • кількість унікальних пропозицій з найкращими цінами;
  • кількість акційних товарів.

Дослідження було проведено на базі трьох категорій товарів: комп’ютери та комплектуючі, телевізори, побутова техніка.

Хто пропонував найкращі ціни

Звіт нижче показує індекс цін. Його обчислюють на основі формули, яка враховує кількість пропозицій з найнижчими цінами в одному магазині, за категоріями. У цьому разі — унікальні найнижчі ціни, які не повторюються в жодного конкурента.

Індекс цін за абсолютними найкращими цінами серед магазинів у Чорну п’ятницю

Цікаво, що лідери за кількістю абсолютних найкращих цін — це не завжди найбільші гравці ринку. Найкращий індекс цін у Чорну п’ятницю у вибраних категоріях (комп’ютери та комплектуючі, телевізори, побутова техніка) — в інтернет-магазину Telemart.

Абсолютні лідери за категоріями:

  • CPU — Telemart (33,11%);
  • GPU — Brain (46,91%);
  • материнські плати — Brain (34,86%).

Кількість акційних пропозицій

Чорна п’ятниця — це акції. У звіті нижче — кількість акційних пропозиції в Чорну п’ятницю за категоріями.

Кількість акційних пропозицій у магазинах за категоріями

Бачимо, що найбільше акційних пропозицій стосувалося ноутбуків і телевізорів.

Ноутбуки

Серед ноутбуків лідером за кількістю акційних пропозицій став HP. Друге місце за кількістю акцій посідає Asus, за ним — Lenovo.

Кількість акційних пропозицій на ноутбуки за брендами

Як змінювалися ціни, на прикладі одного товару

Ми вибрали один популярний ноутбук — HP EliteBook 6 G1i, на який пропонували акційні ціни під час Чорної п’ятниці, і подивилися, як різні продавці змінювали на нього ціну напередодні.

Графік зміни цін на товар

Графік показує цікаву картину: майже всі гравці ринку підвищили ціну напередодні Чорної пʼятниці (починаючи з 11 листопада) і знизили її перед акційним тижнем — з 15 листопада. Виняток — Allo й Цитрус, що утримували одну ціну впродовж усього періоду.

Телевізори

Спочатку дивимося, які бренди найчастіше потрапляли до акційних пропозицій.

Кількість акцій за виробниками телевізорів

Беззаперечний лідер — бренд Samsung. На телевізори цього бренду вчетверо більше акцій, ніж на LG, який посідає друге місце. Бронза — у Hisense.

Як змінювалися ціни: на прикладі одного товару

Для аналізу вибрали телевізор Xiaomi — один з найпопулярніших брендів на нашому ринку (про що свідчить найбільша частка відгуків покупців).

Для прикладу взяли Xiaomi 55" TV A Pro 55 2026.

Графік зміни цін на товар

Бачимо: майже всі продавці тримали стабільну ціну до 21 листопада, знизили її перед акційним періодом і потім підвищили.

Висновки

Дослідження виявило велику кількість акційних пропозицій на Чорну п’ятницю у 2025 році й показало, що магазини-конкуренти часто відстежують ситуацію із цінами один одного. На графіках змін цін видно, що, коли ціна змінюється в одному магазині, більшість конкурентів реагують переважно того самого дня.

Чорна п’ятниця — це не лише маркетингова подія, а складна цінова гра. Виграють ті продавці, хто працює із цінами системно.

Ціни змінюються щодня, і в період розпродажів ринок ще чутливіший до змін, ніж зазвичай. Тому отримання якісної та точної інформації про ціни конкурентів стає пріоритетом номер один.


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also