Як перейти з ручних аудитів на аналітику в реальному часі: досвід роботи мережі Рукавичка з платформою effie
У FMCG та ритейлі важливо мати прозорі й зручні інструменти моніторингу ефективності. Наш шлях до автоматизації контролю...
У суботу, 3 травня, в магазині MBM Home в ТРЦ Ocean Plaza відбулося тематичне «Чаювання з гейшами» — частина рекламної кампанії бренду, що поєднала японські традиції з філософією створення стильного та затишного простору для дому.
Гейші розповідали про важливість форми посуду та атмосферу сервірування, коли кожен елемент створює відчуття гармонії, доповненою красою деталей.

Гості також взяли участь у розіграші подарунків, змогли скористатися знижками, ближче познайомитися з асортиментом бренду.

Захід підкреслив головну ідею MBM Home — поєднувати функціональність і естетику, допомагаючи створювати комфорт та затишок в домі.

MBM Home — величезний простір доступних товарів для дому.
