Мережа магазинів взуття CCC відкриє в Україні 10 магазинів в новому форматі в 2018 році

Мережа магазинів взуття CCC відкриє в Україні 10 магазинів в новому форматі в 2018 році

08.12.2017 09:00
  1135
Дарья Златьева

CCC Ukraine збільшить кількість магазинів на 10-15 точок в новому форматі в наступному році і почне реконцепцію мережі.

Нову концепцію компанія презентувала на 6 грудня під час щорічногоRetail & Development Bussiness Summit.

Оновлення магазинів у всіх країнах почнеться в 2018 році. Зараз мережа складається з 900 магазинів в 16 країнах Європи. Магазини мережі відвідують 300 млн клієнтів на рік, які здійснюють 40 млн транзакцій. У глобальних планах стоїть завдання збільшити торгову площу на 40% щорічно до 2019 року. Як розповів директор CCC Ukraine Максим Кінаш, продажи міжнародної мережі збільшилися в два рази за останні два роки. У 2015 році компанія вийшла в е-commerce за рахунок придбання інтернет-магазину брендового взуття eobuwie.pl. Згідно з презентацією, яку топи компанії представили на Retail & Development Bussiness Summit, е-commerce на даний момент забезпечує 15% продажів групи за межами України.

В Україні працює 8 торгових точок. “У Польщі працює 450 магазинів, в Україні всього 8. Якщо все буде в порядку, то в Україні будемо відкривати приблизно 10-15 магазинів в рік”, – зазначив співвласник ЦЦЦ Україна Кшиштоф Янота. При цьому він додав, що всі торгові точки будуть оформлені вже в новій концепції.

Завдання нового формату полягає в збільшенні впізнаваності бренду, зміну поведінки клієнта і тривалості його візиту за рахунок поліпшення сервісу і реалізації нового дизайну магазинів.

Зміни починаються зі входу – він буде набагато ширше існуючого.

Заходячи, клієнт буде відразу бачити великі led-екрани з мінливими зображеннями. Це дозволить перенести комунікацію в digital-канал, замінити друковану продукцію в торговій точці і перемістити спілкування з клієнтом в онлайн-простір.

Зміни торкнуться і зонування магазинів. “Ми змінюємо механізм перебування клієнта в магазині: магазин буде поділений на невеликі приміщення – зони, в яких буде представлена конкретна категорія або бренд”, – говорить Максим Кінаш.

Каса, згідно з новою концепцією, буде знаходиться в самому кінці магазина, щоб клієнт міг пройти через весь магазин і ознайомитися з асортиментом. “Раніше наші покупці бачили зі входу касу і окремі стелажі поруч з нею”, – говорить Кінаш.

Led-панель буде розміщена і на касі. Такі екрани будуть використовуватися в кожному з відділів магазину.

Змінюється елементи інтер’єру, дизайн. “Ми відходимо від переповнених полиць і віддаємо перевагу вільному простору”, – відзначає топ-менеджер.

Нові магазини будуть дуже світлими і просторими: в інтер’єрі використовується багато ламп, які створюють акцент на потрібних зонах.

Максим Кінаш наголосив, що ціни на товари і і рівень сервісу в магазинах нової і старої концепції не будуть відрізнятися.

Читайте також –

Мережа мегасторів F’91 впроваджує систему франчайзингу та нову модель продажів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку