
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


CCC Ukraine збільшить кількість магазинів на 10-15 точок в новому форматі в наступному році і почне реконцепцію мережі.
Нову концепцію компанія презентувала на 6 грудня під час щорічногоRetail & Development Bussiness Summit.
Оновлення магазинів у всіх країнах почнеться в 2018 році. Зараз мережа складається з 900 магазинів в 16 країнах Європи. Магазини мережі відвідують 300 млн клієнтів на рік, які здійснюють 40 млн транзакцій. У глобальних планах стоїть завдання збільшити торгову площу на 40% щорічно до 2019 року. Як розповів директор CCC Ukraine Максим Кінаш, продажи міжнародної мережі збільшилися в два рази за останні два роки. У 2015 році компанія вийшла в е-commerce за рахунок придбання інтернет-магазину брендового взуття eobuwie.pl. Згідно з презентацією, яку топи компанії представили на Retail & Development Bussiness Summit, е-commerce на даний момент забезпечує 15% продажів групи за межами України.
В Україні працює 8 торгових точок. “У Польщі працює 450 магазинів, в Україні всього 8. Якщо все буде в порядку, то в Україні будемо відкривати приблизно 10-15 магазинів в рік”, – зазначив співвласник ЦЦЦ Україна Кшиштоф Янота. При цьому він додав, що всі торгові точки будуть оформлені вже в новій концепції.
Завдання нового формату полягає в збільшенні впізнаваності бренду, зміну поведінки клієнта і тривалості його візиту за рахунок поліпшення сервісу і реалізації нового дизайну магазинів.
Зміни починаються зі входу – він буде набагато ширше існуючого.
Заходячи, клієнт буде відразу бачити великі led-екрани з мінливими зображеннями. Це дозволить перенести комунікацію в digital-канал, замінити друковану продукцію в торговій точці і перемістити спілкування з клієнтом в онлайн-простір.
Зміни торкнуться і зонування магазинів. “Ми змінюємо механізм перебування клієнта в магазині: магазин буде поділений на невеликі приміщення – зони, в яких буде представлена конкретна категорія або бренд”, – говорить Максим Кінаш.
Каса, згідно з новою концепцією, буде знаходиться в самому кінці магазина, щоб клієнт міг пройти через весь магазин і ознайомитися з асортиментом. “Раніше наші покупці бачили зі входу касу і окремі стелажі поруч з нею”, – говорить Кінаш.
Led-панель буде розміщена і на касі. Такі екрани будуть використовуватися в кожному з відділів магазину.
Змінюється елементи інтер’єру, дизайн. “Ми відходимо від переповнених полиць і віддаємо перевагу вільному простору”, – відзначає топ-менеджер.
Нові магазини будуть дуже світлими і просторими: в інтер’єрі використовується багато ламп, які створюють акцент на потрібних зонах.
Максим Кінаш наголосив, що ціни на товари і і рівень сервісу в магазинах нової і старої концепції не будуть відрізнятися.
Читайте також –
Мережа мегасторів F’91 впроваджує систему франчайзингу та нову модель продажів