Польський взуттєвий бренд CCC відкрив у Києві перший преміальний магазин (фотоогляд)

Польський взуттєвий бренд CCC відкрив у Києві перший преміальний магазин (фотоогляд)

22.05.2018 08:05
  11187
Микола Маранчак

LED-панелі, розширений асортимент, нове зонування і діджиталізація – чим ще здивує магазин CCC в Lavina Mall.

Read in English

Крупний виробник взуття та сумок з Польщі CCC відкрив магазин у столичному ТРЦ Lavina 18 травня. Торгова точка стала найбільшою в українській мережі. Її площа склала 1186 кв. м, що на 58 кв. м більше її найближчого за габаритами конкурента – магазину в київському ТРЦ Dream Town. В цілому новий торговий простір CCC став дев’ятим для України. Крім двох столичних, ще два об’єкти мережі можна знайти у Львові, а також по одному в Луцьку, Рівному, Івано-Франківську, Чернівцях і Тернополі.

Особливістю нового магазину CCC стала його концепція, спрямована на більшу діджиталізацію об’єкту. При вході покупець відразу бачить великі LED-екрани з мінливими зображеннями, мета яких – повністю замінити друковану продукцію в торговій точці і сприяти переміщенню комунікації з клієнтом в онлайн-простір. Всього в залі розташовано шість LED-екранів, а також по одному на вітрині і за касою.

Зміни також торкнулися зонування магазину. Весь товар розподілений в чотирьох зонах – жіночій, чоловічій, дитячій та, окремо, спортивній, а касу розмістили в кінці залу, щоб клієнт по дорозі до неї мав можливість краще ознайомитися з асортиментом. “Раніше наші покупці бачили зі входу лише касу та окремі стелажі поруч з нею і не могли проходити вглиб магазину, — розповів директор CCC Ukraine Максим Кінаш, який раніше представив концепцію на Retail & Development Bussiness Summit. – Ми відходимо від переповнених полиць і віддаємо перевагу вільному простору”.

В асортименті магазину CCC на вул. Берковецька, 6Д представлено понад 20 000 одиниць взуття, серед якого близько 15 власних марок мережі, а також такі бренди, як New Balance, Converse, Puma, Kappa, Sprandi та інші. Колекції будуть змінюватися в залежності від сезону.

Нагадаємо, сьогодні у CCC в наявності магазини в 16 країнах, серед них – в Чехії, Польщі, Словаччини, Угорщини, Німеччини та Хорватії. Мережа має намір активно розвиватися на українському ринку і планує розширення до 50 торгових точок вже до 2021 року. Крім того, раніше повідомлялося про плани ССС Group запустити інтернет-магазин в Україні.

Як виглядає магазин CCC в Lavina Mall – дивіться у фотоогляді RAU.

Читайте також –

Польський взуттєвий рітейлер ССС планує відкрити 50 магазинів в Україні


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  13