
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Великий виробник взуття з Польщі CCC збирається активно розвиватися на українському ринку і планує розширити мережу до 50 торговельних точок вже до 2021 року.
Як пише Delo.Ua з посиланням на повідомлення інформагентства Інтерфакс-Україна, компанія Adler International, яка розвиває мережу франчайзингових магазинів взуття CCC, продала частину магазинів в Польщі та на виручені кошти планує розвивати в Україні мережу магазинів по франшизі під брендом CСC.
Згідно з інформацією, оприлюдненою на сайті CСC, Adler International продав 41 магазин під брендом CСC в Польщі за 506,9 млн грн. «Згідно з угодою, продавець Adler International має намір використати частину коштів, отриманих від продажу торговельної мережі, на прискорення розширення франчайзингових магазинів CCC в Україні і до 2021 року відкрити 50 нових магазинів», – йдеться в повідомленні.
Як повідомляють локальні ЗМІ, компанії уклали угоду 11 квітня. За інформацією CCC, угода є наступним етапом реалізації стратегії CСC S.A. Capital Group з розвитку мережі продажів.
Нагадаємо, в березні минулого року ССС відкрив перший магазин в Києві в столичному ТРЦ DreamTown. Пізніше в компанії заявили про плани активізувати розвиток в Україні. Як заявляв директор CCC Ukraine Максим Кінаш, в 2018 році рітейлер планував збільшити кількість магазинів на 10-15 точок і почати реконцепцію мережі. Зараз в Україні працює 8 торгових точок компанії, а мережа ССС в Європі складається з 900 магазинів в 16 країнах.
Джерело: Delo.Ua
Читайте також –
Діджіталізація взуттєвого бізнесу: 5 лайфхаків від Володимира Цоя