Французька Carrefour розглядає продаж свого китайського підрозділу

Французька Carrefour розглядає продаж свого китайського підрозділу

11.05.2019 08:05
  2617
rau

Найбільший європейський продуктовий оператор розглядає можливість продажу китайського бізнесу, що може принести йому близько $ 1 млрд.

Read in English
Цей матеріал доступний російською мовою

Французька Carrefour SA працює з консультантом і вже почала виходити на потенційних покупців, повідомляє агентство Bloomberg з посиланням на власні джерела. Рітейлер може продати лише частку в китайському підрозділі або взагалі відмовитися від угоди, зазначають джерела. Фінальних рішень, за їхніми словами, поки не прийнято.

Виручка китайського бізнесу Carrefour в 2018 році знизилася на 10%, до 3,6 млрд євро.

Ряд інших міжнародних компаній роздрібної торгівлі раніше вже оголосили про реорганізацію китайського бізнесу в зв’язку з ослабленням зростання бізнесу через більш активний інтерес до сфери електронної торгівлі.

Минулого тижня джерела агентства повідомляли, що німецький рітейлер Metro AG має намір продати контрольну частку в своєму китайському підрозділі.

Джерело Интерфакс-Украина

Читайте також –

Роздріб без кордонів: 10 фактів про китайську “рітейл-революцію”


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  293