Бургер батл: феєрична перемога кухаря Велмарт
22 липня у супермаркеті Велмарт відбувся запеклий кулінарний поєдинок між відомим кухарем та інфлюенсером Владиславом Міцкевичем та кухарем Велмарт Олегом Семикопним у приготуванні бургерів.
Нещодавно оновилось меню бургерів в мережі Велмарт, де вони стали ще соковитіші та ситніші, тож зіркою батлу став саме він Новий смак бургера.

Бургер батл проходив у два етапи в яких перемогу здобув Олег Семикопний, кухар фуд-корту супермаркету Велмарт.
«Я слідкував за Владом з початку Майстер Шефа, мені імпонував його стиль та подача в приготуванні, тож побачивши його у Велмарт я “кинув йому виклик”. Мені приємно, що він погодився і так багато людей прийшли подивитись наше змагання. Я вважаю переміг Бургер та дружба», – зауважив Олег Семикопний, переможець батлу.

Олег Семикопний, кухар Велмарт приготував швидше бургери на 30 секунд від Влада Міцкевича дотримуючись технологічного процесу приготування бургера чим і переміг в змаганні. Ще, Олег під час приготування встигав відповідати на запитання та розповідати, що ж нового з’явилось в бургері від Велмарт: нова котлета, вдосконалена рецептура тіста булочки, новий соус та сир та збалансований смак овочів. Перемога представника Велмарт це ще і підтвердження, що кухарі мережі готують будь-яку страву замовлену в зоні фуд-корту до 7 хвилин, заощаджуючи час гостя.
«Свято бургера» так назвала цей батл Оксана Володимирівна Славенко, керівник відділу кулінарії:
«Сьогодні, я скажу, відбулось справжнє свято бургера. Нещодавно в нас оновилось їх меню, тому якраз під час батлу відвідувачі змогли ознайомитись та продегустувати нову рецептуру. Також, в нас працюють мотивовані фахівці, професіонали, що постійно вдосконалюють свою майстерність та можуть «кинути виклик» навіть відомим профі. Тому, для мене закономірно, що битву виграв Олег. Запрошую усіх завітати у Велмарт та переконатись в якості страв та професійності наших кухарів».

Зона фуд-корту це зручний острівець, комфортна зона відпочинку та перекусу для відвідувачів Велмарт. Звісно, головним критерієм прихильності клієнтів до фуд-корту є якість та свіжість продуктів, асортимент страв та збалансований смак, що він пропонує. У відділі кулінарія можна замовити готову їжу, доповнити напоєм чи випічкою своє замовлення й оплатити на місці, що також клієнти відмічають як вагомий «плюс».
Read also
Географія ритейлу за 9 місяців 2025-го: в яких регіонах та як представлені гравці основних галузей торгівлі України
