Британський бренд дитячих товарів Mothercare залишає російський ринок – ЗМІ

Британський бренд дитячих товарів Mothercare залишає російський ринок – ЗМІ

21.07.2022 10:07
  2058
Микола Маранчак

Власник франшизи Mothercare у росії – кувейтська компанія Alshaya Group – розпочала пошук покупців на російський бізнес, але й не виключає варіант із розпродажем товарних залишків та закриттям торгової мережі.

Рішення про продаж бізнесу у росії пов’язують із тиском з боку правовласника бренду – британського рітейлера Mothercare. Компанія Alshaya Group хотіла б уникнути сценарію з ліквідацією російської юридичної особи «Монекс трейдинг». Вона розраховує передати потенційному інвестору мережу з обладнанням, товарними запасами та командою. Мова йде про 118 торгівельних точок у 30 регіонах росії.

Компанія Alshaya Group є найбільшим світовим оператором у секторі роздрібної франшизи та працює в Європі, росії, Туреччині та інших країнах. В цілому Alshaya Group розвиває ще понад 70 торгових марок, включаючи Starbucks, H&M та Victoria’s Secret. Вона вже домовилася про продаж російського бізнесу мережі Starbucks ресторатору Антону Пінському, реперу Тіматі, а також компанії «Сіндіка» сенатора Арсена Канокова.

Ще одна франшиза Alshaya Group – мережа магазинів нижньої білизни і парфумерії Victoria’s Secret – ще 31 травня оголосила про остаточний вихід з російського ринку. На початку липня в одному з російських ТЦ пройшов закритий розпродаж товарних залишків. Про згортання бізнесу заявив і бренд H&M.

Читайте також

H&M оголосив про повний вихід з російського ринку

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  298