Яким буде другий мегамолл Вагіфа Алієва – ТРЦ Blockbuster Mall

Яким буде другий мегамолл Вагіфа Алієва – ТРЦ Blockbuster Mall

18.10.2018 02:00
  1438
Виктор Нагорский

На момент відкриття Blockbuster Mall буде найбільшим ТРЦ України, він буде реалізований у форматі retail resort, а якірним орендарем стане Сільпо в новому форматі площею 9000 кв. м. Які ще переваги є в нового проекту Вагіфа Алієва?

ТРЦ Blockbuster Мall – другий торговельний об’єкт мережі мегамоллів Києва, яку планує побудувати Вагіф Алієв. Торгово-розважальний центр, розташований на проспекті Степана Бандери, 34, поруч з діючим ТРЦ Блокбастер, на момент відкриття може стати найбільшим торговим центром в країні. Площа першої черги об’єкта складе 190 000 кв. м. Всього ж площа ТРЦ повинна перевищити 450 000 кв. м.

Компанія NAI Ukraine, яка виступає брокером ТРЦ Blockbuster Mall, запевняє, що торгово-розважальний центр почне роботу вже 1 грудня цього року. Втім, перенесення термінів відкриття торгових об’єктів для України – справа звична. Раніше гендиректор компанії NAI Ukraine Віталій Бойко запевняв, що Blockbuster Mall почне працювати одночасно з Ocean Mall в листопаді 2018 року. Відкриття Ocean Mall вже перенесли на серпень 2019-го. Не виключено, що і запуск Blockbuster Mall буде зміщено на більш пізній період.

Втім, опускаючи питання термінів відкриття ТРЦ, варто звернути увагу на інші особливості об’єкта, які презентувала NAI Ukraine. Що готує девелопер в новому об’єкті та як оцінює його перспективи на ринку – в матеріалі RAU.

Формат і місце розташування

Blockbuster Мall буде реалізований у форматі retail resort, який передбачає, що відвідувач може задовольнити абсолютно всі потреби від покупок і перекусу до розваг з сім’єю і друзями. У NAI Ukraine запевняють, що яскравим представником цього формату є інший проект Вагіфа Алієва – Lavina Mall, який відкрився в Києві в 2016 році. У компанії вважають, що ця концепція затребувана і в підтвердження цього наводять показник відвідуваності ТРЦ у вихідні дні – 150 000 чоловік.

При цьому в NAI Ukraine звертають увагу на те, що на відміну від Lavina Mall, новий ТРЦ будується набагато ближче до центру міста, що забезпечує йому більш вигідне становище і можливість розраховувати на високу відвідуваність і в будні дні.

«ТРЦ Blockbuster Мall знаходиться всього в п’яти кілометрах від Хрещатика. Для порівняння, ТРЦ Ocean Plaza знаходиться на такій же відстані», – запевняють в NAI Ukraine (насправді – 6,1 км у Blockbuster проти 4,3 км у Ocean Plaza – прим. ред.).

Трафік та відвідуваність

Втім, той факт, що ТРЦ Blockbuster Мall знаходиться на перетині величезних людинопотоків – не викликає сумніву. За оцінками NAI Ukraine, потік по проспекту Степана Бандери становить 200 000 чоловік на добу, а по вулиці Набережно-Хрещатицькій – 150 000 чоловік. При цьому девелопер інвестує в розвиток транспортної інфраструктури, яка дозволить зробити зручний заїзд до ТРЦ як з боку центру і Оболоні, так і з вулиці Електриків. Також повинен з’явитися міст над дорогою для пасажирів громадського транспорту, які приїдуть в мегамолл.

При цьому загальна кількість паркувальних місць на новій та існуючій парковці РЦ Блокбастер складе близько 7000.

«Часто мегамолли отримують основний товарообіг у вихідні дні. Це пов’язано з віддаленістю від житлових масивів і громадського транспорту – відвідувачі приїжджають в них спеціально і присвячують цьому, як правило, вихідний день. Ми впевнені, що з Blockbuster Мall буде інша статистика. ТРЦ стане магнітом не тільки для жителів північної частини міста, а й для центрального ділового району. А у ділового центру є важлива особливість: він забезпечує стабільний потік відвідувачів з понеділка по п’ятницю», – стверджує Віталій Бойко.

Він розраховує, що в суботу та неділю в новий мегамолл будуть приїжджати на цілий день не тільки за шопінгом, а й за розвагами. У компанії вірять, що високу відвідуваність новому торгово-розважальному центру також забезпечить розташоване поруч житлове будівництво. Зокрема, введення в експлуатацію ЖК Rybalsky, а також забудова промислових зон Петрівки та Подолу.

Шопінг та розваги

Якщо говорити про tenant-mix нового мегамоллу, то в першу чергу слід відзначити, що якірним орендарем Blockbuster Mall виступить флагманський Сільпо. «Це буде найбільший гіпермаркет в абсолютно новому форматі, орієнтований на середній клас. Рітейлер обіцяє, що новий Сільпо площею 9000 кв. м отримає всі переваги головного магазину для середнього класу в місті – максимальний асортимент і виробництво на місці. Він забезпечить щоденний потік покупців, які будуть їхати сюди спеціально за щоденними продуктовими покупками», – відзначають в NAI Ukraine.

Крім цього, в ТРЦ обіцяють і рекордно велику зону фуд-корту, на якій розміститься більше 40 ресторанів. Гастрономічні переваги Сільпо і фуд-зони обіцяють підкріпити потужною fashion-складовою, стверджуючи, що всі представлені в Україні модні групи підтвердили свою участь і заходять повним обсягом в Blockbuster Мall.

При цьому в компанії не розкривають подробиці пулу орендарів, обмежуючись досить розпливчастим формулюванням: «У ТРЦ будуть представлені всі бренди, включаючи найпопулярніші магазини fast fashion, але в нових форматах і на більших площах, ніж вони представлені в інших торгових центрах країни. Коли відкриються обидві черги, сумарна пропозиція рітейлу в ньому буде більше ніж два рази більшою, ніж, наприклад, у ТРЦ Ocean Plaza».

Брокер нового мегамоллу стверджує, що зона розваг в новому ТРЦ в сукупності з чинним РЦ Блокбастер буде більшою, ніж увесь ТРЦ Sky Mall.

Однак, знову ж таки, будь-яких подробиць розважальної складової компанія не озвучує, що виглядає трохи дивним з урахуванням заявлених планів по відкриттю ТРЦ менш ніж через 1,5 місяці.

Читайте також –

Олександр Черницький: В цьому році плануємо відкрити Blockbuster Mall, в наступному – Ocean Mall


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  42
Усі новини ринку